Verbundi
Forum jest aktualnie zamknięte. dziękujemy wszystkim za wspólną grę.

MOCE ZAKAZANE I OGRANICZONE

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

MOCE ZAKAZANE I OGRANICZONE

Pisanie by Admin on Nie Wrz 06, 2015 11:27 am

Moce zabronione:
1.  Chronokineza - kontrola nad przepływem czasu, zatrzymywanie go, przyśpieszenie go. W tym także postarzanie/odmładzanie przedmiotów oraz manipulacja wiekiem.
2. Inokineza- umiejętność kontrolowania przestrzeni, zakrzywiania jej i tworzenia obiektów.
3. Tworzenie oraz niszczenie - planet/księżyców oraz dużych połaci terenu jednym uderzeniem.
4. Biokineza- modyfikowanie kodu DNA za pomocą psychokinezy. Manipulować DNA można tylko poprzez badania na królikach doświadczalnych.
5. Nieśmiertelnosć - dozwolona jest długowieczność, jednak podczas walki zawsze istnieje możliwość ucięcia głowy lub wbicie kołka w serce.
6. Wszechwiedza. - Postać nie może w żaden sposób posiadać wiedzy absolutnej. Może co prawda posiadać bogata wiedzę w kilku dziedzinach, lecz nie ma osoby idealnej bez żadnej wady. Co za tym idzie nie może również posiada wszystkich możliwych mocy.
7. Manipulacja mocami. - Zmiana mocy innych postaci. Dopuszczalna jest tylko negacja, czyli czasowe wyłączenie mocy innych osób. Nie można w żaden inny sposób wpływać na moc innych, każdy z graczy sam decyduje o rozwoju swojej postaci. Dopuszczamy również fabularną możliwość zmiany jednej mocy na inną.  

Moce ograniczone:
1. Manipulacja prawdopodobieństwem. - Nie może osiągnąć więcej jak 75% szans dla użytkownika.
2. Nietykalność. - Całkowita obrona przed atakiem fizycznym, psychicznym i magicznym. Może trwać tylko dwa posty i można jej użyć tylko jeden raz podczas danej walki.
3. Kopiowanie mocy. - Można zapamiętać maksymalnie 2 różne moce i używać ich naprzemiennie. Nie ma możliwości nieskończonego limitu. Ponad to jeżeli przejęta moc jest stale używana i nie jest zmieniana, trwale ją zastępuje.
4. Ludzka marionetka. - Dozwolona z limitem czasowym. W przypadku wykorzystania na postaci innego gracza: tylko za zgodą. Istnieje również możliwość uodpornienia się ofiary, gdy moc zostaje nadużywana.
5. Negacja mocy. - Wyłączenie komuś mocy. Działa tylko i wyłącznie czasowo, nie ma możliwości odebrania komuś mocy na stałe.
6. Telepatia. -  Osoby silniejsze psychicznie, o mocniejszej telepatii lub mnogiej osobowości mogą się przeciwstawić, lub po prostu być na to odporne.
7. Hipnoza. - Osoby silniejsze psychicznie, o mocniejszej hipnozie i o mnogiej osobowości mogą się przeciwstawić, lub po prostu być na to odporne.
8. Rinengan.- Moc premiowana, przydzielana TYLKO za zgodą administracji. Bez możliwości tworzenie rine-sharingana (sharingan i rinengan w jednym).

Inne ograniczenia:
1: W przypadku wykorzystania mocy na osobie parającej się tą samą (przykład: hipnotyzer chce zahipnotyzować drugiego hipnotyzera): osoba o silniejszych statystykach w tym sposobie ma większe szanse na skuteczne użycie. W przypadku małej różnicy jest możliwość walki z efektami tej mocy.
2. Najbardziej rozpoznawalne Kekkei Genkai  jak np. sharingan, byakugan, piasek czy czarne błyskawice nadal pozostają mocami klanowymi. Te mniej spotykane mogą występować poza wąska społecznością. jednak by rozwijać taką moc trzeba konsultować się z danym klanem, gdyż tylko oni posiadają zaawansowana wiedzę na temat danej mocy. Zdolności oparte na trzech typach czakr (np styl cząsteczek), a zatem silniejsze od KG, są całkiem zakazane.  
Inne:
Chociaż ludzie i elfy nie posiadają mocy, istnieje jeden wyjątek. Obie rasy mogą fabularnie zdobyć jedną moc i z niej korzystać na takich samych zasadach jak inni. Więcej szczegółów znajdziecie w Tym Temacie
avatar
Admin
Admin

Liczba postów : 201
Join date : 22/08/2015

Zobacz profil autora http://verbundi.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: MOCE ZAKAZANE I OGRANICZONE

Pisanie by Admin on Sob Gru 03, 2016 9:58 pm

SPIS W TRAKCIE TWORZENIA ~Near


Kekkei Genkai

Co to jest? Moc, którą posiada tylko dany ród. Postacie, które mogą kopiować inne moce, mogą doświadczyć znacznych trudności, by skopiować techniki, które ogranicza krew. W przypadku tych, które ulokowane są tylko w danym miejscu na ciele (jak choćby oczy), można je uzyskać poprzez przeszczepienie danego narządu od pierwotnego użytkownika. Taka akcja jest jednak dostępna tylko za pozwoleniem administracji. Moce rodowe można normalnie doskonalić i rozwijać treningami.

____________________
1.) Sharingan.
Ród Uchicha.
Moc ulokowana w oczach.
____________________
2.) Rinnegan.
Ród Uchicha.
Moc ulokowana w oczach.
Jedna z potężniejszych mocy, o ile nie najpotężniejsza, które są ulokowane w oczach.
Przede wszystkim, moc ta pozwala jej na korzystanie z wielu technik, właściwym osobom które potrafią manipulować czakrą. Dzięki rinneganowi może korzystać z niektórych technik, które są ograniczone przez krew. Pozwala widzieć czakrę, a nawet maleńkie jej punty w ciele oponenta. Może widzieć w polu 360 stopni, nie ma ślepego punktu jak byakugan, choć w przeciwieństwie do wymienionego, może być zmylone przez różne zasłony.
Kolejną potężną częścią tej zdolności, jest Technika Sześciu Ścieżek, która umożliwia wykorzystywanie... owych Ścieżek:
Zwierząt pozwala przywołać każde zwierzę. Możliwe jest przywołanie człowieka, ale do tego potrzebne są pieczęcie. Naraka przywołuje istotę, która może niszczyć i naprawiać, oraz użyczać mądrości i wiedzy, oraz nietypowych metod podczas przesłuchań. Preta to tarcza przed mocami opartymi na czakrze. Może je absorbować, a potem wykorzystywać. Nieskuteczna przy przeciwnikach o bardzo dużym skupieniu czakry. Asura zmienia użytkownika w żywą broń. Ludzi czyta i zabiera duszę ofiary. Devy manipuluje grawitacją i umożliwia telekinezę; jest związana z wodą. Jest jeszcze Zewnętrzna Ścieżka, najpotężniejsza: pozwala kontrolować życie i śmierć.
Moc tylko za przyzwoleniem administracji.
____________________
3.) Byakugan.
Ród Hyuga.
Moc ulokowana w oczach. Pozwala zobaczyć aurę drugiej osoby, oraz przepływ jej czakry. Gwarantuje niemal 360 stopni zasięgu wzroku, nie trzeba się odwracać, by widzieć coś, co dzieje się za plecami. Wyjątkiem jest jednak tylko jeden punkt, ulokowany gdzieś po środku karku. Zasięg jego widzenia można liczyć wręcz w kilometrach. Jest w stanie przeniknąć przez ściany, co może być przydatne przy wykrywaniu pułapek.
____________________
4.) Manipulacja prawdopodobieństwem.
Ród Maximoff.
Dzięki niej niemożliwe staje się możliwe, a to co jest powszednie, staje się rzadkie jak śnieg na pustyni. Moc ściśle połączona z emocjami użytkownika i z jego umysłem. Dość prosto jest jej wyrwać się spod kontroli.
Moc ograniczona do maksymalnie 75% skuteczności przy całkowitym rozwoju. Moc tylko za przyzwoleniem administracji.
____________________
5.) Manipulacja cieniem.
Ród Nara.
____________________
6.) Pyrokineza z bonusami.
Ród Baronov.
____________________
7.) Więź ze zwierzętami.
Ród Mikaelson.
avatar
Admin
Admin

Liczba postów : 201
Join date : 22/08/2015

Zobacz profil autora http://verbundi.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach