Spis ras niegrywalnych
Strona 1 z 1
Spis ras niegrywalnych
Rasy niegrywalne są rasami prowadzonymi przez mistrza gry. Można je spotkać podczas swojej rozgrywki w dowolnej lokacji w dowolnych ilościach. Odgrywają ważna rolę zwłaszcza przy prowadzeniu sesji, ale również uzupełniają cały obraz świata przedstawionego na forum.
Lista będzie uzupełniana wraz z rozwojem fabuły i zasadniczo każdy z Was może dołożyć swoja cegiełkę do spisu. Przypominamy tylko, że cyborgi NIE są osobną rasą. tak naprawdę każda z ras może korzystać z modyfikacji ciała w różnym stopniu i jest to już indywidualna sprawa. Natomiast nie ma przeszkód by tworzyć jakieś mechaniczne skomputeryzowane rasy jak androidy.
Lista będzie uzupełniana wraz z rozwojem fabuły i zasadniczo każdy z Was może dołożyć swoja cegiełkę do spisu. Przypominamy tylko, że cyborgi NIE są osobną rasą. tak naprawdę każda z ras może korzystać z modyfikacji ciała w różnym stopniu i jest to już indywidualna sprawa. Natomiast nie ma przeszkód by tworzyć jakieś mechaniczne skomputeryzowane rasy jak androidy.
- Papierologia:
- Kod:
[img(400px,400px)]http://img2.garnek.pl/a.garnek.pl/006/813/6813288_800.0.jpg/misio-dla-mojego-wnusia.jpg[/img]
[size=24][font=Arial Black][color=#FF9933]NAZWA RASY[/color][/font][/size]
[b]Opis rasy:[/b]
[tu wpisz krótki opis rasy, najważniejsze informacje]
*Wymiary powyższego obrazka są maksymalne. można natomiast dowolnie bawić się proporcjami, tak by wyglądało to jak najbardziej realnie.*
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
CECHY WRODZONE:
LIMIT MOCY: [max 5]
MAGIA:
DŁUGOŚĆ ŻYCIA:
GRUPA: [nieobowiązkowe]
MOCNE STRONY:
SŁABE STRONY:
ZDOLNOŚĆ RASOWA:V
STOSUNKI DYPLOMATYCZNE: [pokojowe,neutralne/wrogie/inne]
INNE:
- Spis ras:
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Pon Sie 08, 2016 1:15 pm, w całości zmieniany 5 razy
Re: Spis ras niegrywalnych
DUCHY
Opis rasy:
Ciało bez duszy istnieć nie może, jednak dusza bez ciała jak najbardziej.
Duchy istoty niematerialne, które nie potrzebują do istnienia ciał, ani innych dóbr materialnych. Jedne po prostu się pojawiają, inne kiedyś miały swój żywot w ciele. Niekiedy duchy opiekują sie żywymi istotami stając się ich opiekunami i "aniołami stróżami"
Duchy są niematerialne, przenikają przez wszystko co jest fizyczne, potrafią lewitować w powietrzu bez większych ograniczeń. Dla większości żywych istot są one niewidoczne, jednak czasami pojawiają się w miejscach przesyconych energią, lub swojej śmierci. Potrafią wtedy okazać się w widocznej formie, a co silniejszy osobnik wpływać nawet na materialne przedmioty, np rzucić kubkiem od kawy. Nie da się ich zabić, przynajmniej nie w tradycyjny sposób. Aby zranić ducha wymagana jest czysta energia. Tu najłatwiej sprawdza się energia magiczna, ale można również użyć mocy astralnych.
W XVII wieku udało się pozyskać w wyniku magicznego eksperymentu Esencję Duszy. Niewielki luminescencyjny flakonik pozyskano poprzez unicestwienie 500 duchów (średnio 10 dusz na kroplę). Jej wypicie przywróciło do życia chwilę wcześniej zmarłą w wyniku wypadku żonę, uleczając jej wszystkie rany i sprowadzając dusze ponownie do ciała. Dzisiaj jej tańszy zamiennik używany jest głownie przez nekromantów, gdyż produkcja oryginału jest zbyt kosztowna. Niestety nadal głównym składnikiem są duchy.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: Niematerialność, półprzezroczystość, lubią miejsca skupiające energię.
CECHY WRODZONE: lewitacja, niematerialność.
LIMIT MOCY: 1
MAGIA: nie
DŁUGOŚĆ ŻYCIA: nie odnotowano
GRUPA: Inne
MOCNE STRONY: Są niemal idealnymi szpiegami.
SŁABE STRONY: Podatne na magię
ZDOLNOŚĆ RASOWA: Brak
STOSUNKI DYPLOMATYCZNE:Brak
INNE: Duchy najczesciej zachowują swój pierwotny wyglad.
Re: Spis ras niegrywalnych
Opis rasy:
Rasa ta nie posiada historii, ponieważ niewiele wiadomo na temat jej pochodzenia. W dawnych czasach zzombienie mylono z archaizmem, demencją czy chorobami psychicznymi. takie jednostki po prostu były od zawsze, albo tworzyły sie przypadkowo.
Zombie powstaje w chwili odłączenia duszy od żywego jeszcze ciała. Zazwyczaj mechanizm obronny zapobiega istnieniu ciała bez duszy i ciało umiera, są jednak przypadki kiedy zawodzi, lub jest sztucznie omijany. Zombie działa na podstawowych trybach przetrwania: grupa, jedzenie, schronienie i nic ponad to. Ich język to zasadniczo zlepek prostych komunikatów przypominający bełkot. Ich ciała fizyczne, niezależnie od poprzedniej rasy, są zdeformowane i w stanie rozkładu. Ich ciała przejawiają niespotykana odporność na wszelkie wirusowe i bakteryjne choroby. Śmierć delikwenta nastepuje z dwóch powodów: albo ktoś go zabije, albo sam umrze wskutek zatrzymania akcji serca i nadmiernego rozkładu.
Zombie w zależności od fazy przemiany jest mniej lub bardziej groźny. Niemniej już od pierwszej chwili występuje u nich silna potrzeba łączenia się z innymi przedstawicielami rasy w grypę. Zadziwiające jest to jak potrafią się odnaleźć w tłumie innych. spore ugrupowania są niebezpieczne, jednak pojedyncze osobniki stanowią łatwe lub średnie zagrożenie.
Etap przemiany w zombie jest długotrwały i następuje powoli. Zazwyczaj do trzech lat od momentu utraty duszy. Rozróżnia się cztery fazy:
I faza: Zaburzone zostają funkcje motoryczne i koordynacja oko-reka. Procesy myślowe przebiegają nieco wolniej, a początkujący zombie zaczyna miewać problemy z krótkotrwałą pamięcią.
II faza: Pojawiają się pierwsze oznaki głupoty i brawury. Osobnik traci możliwość logicznego myślenia. Coraz częściej zaczyna o czymś zapominać. Forma fizyczna wyraźnie spada. Łatwo ten etap pomylić z objawami innych chorób.
III faza: Występują typowe objawy aizhaimera i demencji. Osobnik zasadniczo już nie pamięta nawet kim jest. Funkcje motoryczne są ograniczone do minimum, w zasadzie do wolnego poruszania się. Na tym etapie pojawia się niczym nieuzasadniony głód. Ofiara często zjada rzeczy nienadające się do jedzenia.
IV faza: Pojawiają się pierwsze zmiany rozkładu ciała. Z mózgu zasadniczo została papka. Na początku tego etapu pojawia się zdolność rasowa. Ta faza trwa najdłużej zasadniczo do śmierci osobnika.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: Otępienie umysłowe, silna potrzeba przynależności grupowej.
CECHY WRODZONE: -
LIMIT MOCY: Brak
MAGIA: Nie
DŁUGOŚĆ ŻYCIA: Nie dłużej jak 30
GRUPA: Inne (NPC)
MOCNE STRONY: Silna potrzeba stada, odporność na broń biologiczną.
SŁABE STRONY: Bezmózgie powolne istoty, łatwo je zabić.
ZDOLNOŚĆ RASOWA: Zaraza
Po ugryzieniu do ciała ofiary dostają się różne wirusy i bakterie. Jeżeli szybko nie nadejdzie odpowiednia pomoc lekarska, od 3 godzin do 5 dni po zarażeniu występują objawy infekcji. Dochodzi do ogólnego zakażenia organizmu i szeregu indywidualnych objawów, które prowadzą do śmierci.
STOSUNKI DYPLOMATYCZNE: Zombie szukać muzguff!
INNE: W historii odnotowano już duże skupiska zombie które atakowały jak szarańcza.
Shinigami
SHINIGAMI
Jest to najbardziej tajemnicza rasa w całym kosmosie, a zarazem najważniejsza.
Wygląd Shinigami jest różnorodny od małego chochlika po czarną zakapturzona postać z kosą. W rzeczywistości są to na pół przezroczyste białe istoty, o dość łagodnym usposobieniu. Różnice biorą się ze sposobu postrzegania tych istot, bowiem są zdolne przybrać wygląd najbliższy wyobrażeniom. Potrafią je ujrzeć jedynie osoby które przeżyły swoją śmierć kliniczną, oraz demony u których na cyrografie pojawiła sie data śmierci*
Shinigami reprezentują żywioł śmierci. jako jedyne istoty są w stanie uśmiercić wszystkie żywe istoty,rośliny oraz istoty niematerialne jak duchy. Jednak ich rola nie ogranicza się tylko do samej śmierci. Są również przewodnikami dusz zmarłych osób lub zwierząt, prowadząc ich do wymiaru przez ludzi nazywanym czyśćcem. To właśnie tam dusze mogą zaadoptować się do nowej sytuacji, co jest ważne zwłaszcza gdy osoba doświadcza nagłej śmierci np. w wyniku wypadku. To tu dusza może zdecydować o swoim dalszym losie. Dusze przesiąknięte negatywnymi energiami odsyłają do tzw. piekła.
Ich specyficzne oczy są w stanie nie tylko ujrzeć datę i okoliczności śmierci danej istoty, są również w stanie zajrzeć głęboko w duszę, dzięki czemu mają wgląd w najskrytsze pragnienia i całe jej życie. Dzięki wiedzy i umiejętnością są w stanie tworzyć ciągi zdarzeń które doprowadzą dane istnienie lub istnienia do śmierci. Gdy dana istota umiera, przejmują pozostałe lata życia, przedłużając tym samym własne istnienie. I tylko oni potrafią przeciąć srebrną subtelna nić łączącą duszę i ciało bez żadnych konsekwencji. (Chociaż młode osobniki czasem popełniają błąd w skutek czego może narodzić się zombie). W tym celu posługują się specjalnymi narzędziem, de facto silnie powiadanymi z ich ciałami. Mechanizm ten uniemożliwia korzystanie z narzędzi nawet innemu przedstawicielowi tej samej rasy. Co ciekawe rasa ta jest nawet dobrze zorganizowana, podczas większych katastrof współpracuj ze sobą dzieląc zyski po równo.
- Data śmierci:
Data śmierci, zwana jest również Piętnem Shinigami. Jest to rzadkie zjawisko dotyczące cyrografów jakimi posługują się demony.
Występuje ono wtedy kiedy dusza jest już w posiadaniu Shinigami, a okoliczności śmierci zaszły zbyt daleko, aby te zmiany można było cofnąć. Gdy taka istota spotyka demona i podpisuje z nim cyrograf Shinigami nakłada limit, który uniemożliwia w jakikolwiek sposób przedłużenie życia danemu osobnikowi. Gdy nastaje dana data następuje automatyczne dzielenie duszy od ciała. Chociaż cyrograf z datą śmierci nie daje żadnych dodatkowych bonusów, wśród demonów uchodzi za unikat. Przyczyną tego stanu rzeczy jest niechęć obu ras do siebie
- Zastępczy shinigami:
To nie tyle rasa, co grupa osób których łączy wspólny cel. Istnieją trzy zakazane techniki/zaklęcia, które wymuszają na shinigami cofniecie swoich wyroków. Osoba która na łożu śmierci z niej skorzysta, może żyć dalej. Posłańcy śmierci odbierają jednak dług w postaci długoletniej służby, a ponowne użycie techniki nie podziała. Relacje miedzy shinigami, a zastępczymi Shinigami opierają się na bezwzględnym posłuszeństwie. Chociaż nie ma tutaj wojskowej dyscypliny i w pewnych aspektach mają wolna rękę, niewykonanie polecenia wiążę się z konsekwencjami.
Rola zastępczych shinigami ogranicza się do jednego miasta na ich macierzystej planecie. Zazwyczaj chronią oni mieszkańców przed różnymi zagrożeniami, upewniają się do wykonanego wyroku, czy sami pozbawiają życia wytyczone osoby. ich cecha charakterystyczna są zielono-żółte oczy, zdolne zobaczyć personalia, datę oraz okoliczności śmierci. Często jednak bez tej zdolności po prostu wiedzą która z osób mijanych na ulicy jest bliska śmierci. Moc jest aktywowana razem z oczami, lecz nie mogą oni w żaden sposób modyfikować działań shinigami. Potrafią też zobaczyć te istoty w ich prawdziwych formach, co pozwala im na wzajemne relacje. Ich zapach jest podobny do zapachu śmierci, jednak o wiele słabszy i subtelniejszy niż w przypadku "oryginału". Po zakończeniu służby moc jest im odbierana.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: ciepłe delikatne istoty, przewodnicy dusz
CECHY WRODZONE: unikatowe oczy, manipulacja aurą oraz okolicznościami śmierci
LIMIT MOCY: 3
MAGIA: Nie
DŁUGOŚĆ ŻYCIA: Nie określono
GRUPA: Inne
MOCNE STRONY: Mało kto potrafi je dostrzec, korzystają z obu światów: materialnego i niematerialnego. Całkowicie odporne magię.
SŁABE STRONY: Zabić je mogą osoby z mocą o nazwie „oczy shinigami“ jak również starsze demony (powyżej 2500lat)
ZDOLNOŚĆ RASOWA: Sugestia
Shinigami potrafi przybrać wygląd najbliższy wyobrażeniom osoby s którą ma kontakt.
STOSUNKI DYPLOMATYCZNE: Neutralne wobec wszystkich ras, chociaż nie przepadają za demonami.
INNE: Nie mogą się wzajemnie zabić.
Nie mogą również odesłać duszy która z własnej woli i jakiegoś powodu chce pozostać w danym wymiarze/planecie.
Osoby z mocą "oczy shinigami" mogą ich dostrzec niezależnie czy doświadczyły śmierci klinicznej, czy też nie. Muszą jednak tego chcieć świadomie.
Galwag
GALWAGI
Opis rasy:
Galwagi zostały stworzone przez shinigami jako psy gończe na zombie.Potrafią je wyczuć z odległości wielu kilometrów i zaatakować bez ostrzeżenia. Nie interesują się żywymi istotami, przyciąga je specyficzny odór śmierci, stąd ich celem bywają również śmiertelnie chorzy. Są agresywne i nieprzewidywalne, sprowokowane zaatakują i nie odpuszcza dopóki cel nie będzie martwy, lub dopóki same nie zginą. Nauczyły się wykorzystywać miejskie kanały by poruszać się niezauważenie,rzadziej urządzają sobie wspinaczkę po murach i dachach. Są stosunkowo zwinne i silne, lecz znacznie mniej wytrzymałe od wilkołaków. Dlatego tez potrafią być sprzymierzeńcami jak i wrogami. Nie są odporne na magię, potrafią jednak w swoim otoczeniu skutecznie ja zablokować, wrażliwe są za to na srebro. Po zabiciu zdolność ta zanika, lecz skóra z nich potrafi być dobrym kamuflażem przeciw zaklęciom szukającym. Tworzą stada, lecz nie odnotowano ścisłych relacji miedzy ich członkami. Zdarza się,ze członkowie walczą miedzy sobą o ofiarę co sugeruje,że powodem życia w grupie może być po prostu instynkt. Można spotkać pojedyncze osobniki.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: srebrna skóra, piłkowate zęby, żółte ślepia
CECHY WRODZONE: zwinność, odporność na słońce
LIMIT MOCY: brak
MAGIA: nie
DŁUGOŚĆ ŻYCIA: około 50 lat
GRUPA: stworzenia magiczne
MOCNE STRONY: instynkt stada, względna inteligencja, atak z zaskoczenia.
SŁABE STRONY: srebro, nieprzewidywalne zachowanie, elektrycznosć
ZDOLNOŚĆ RASOWA: Blokada magii
Potrafią zablokować działanie magii na obszarze około 20 metrów od siebie. Ataki magiczne skierowane ku sobie po prostu odbijają. Względnie mogą zadziałać dystansowe zaklęcia V poziomu, będą jednak w grupie potrafią i to zniwelować.
STOSUNKI DYPLOMATYCZNE:Brak
INNE: niesprowokowane nie zaatakują zdrowych jednostek.
Re: Spis ras niegrywalnych
HOLLOW
Opis rasy:
Hollow jest bliskim kuzynem demonów, lecz znacznie od nich słabszy. Jest manifestacją silnych, lecz niespełnionych pragnień swojej ofiary. Czy to za życia, czy po śmierci, przez co można go spotkać na planie materialnym jak i astralnym. To typ pasożyta. Rozwija się powoli, stopniowo pożerając swojego nosiciela, aż zyska całkowitą władzę nad ofiarą. Podczas tego procesu przejmuje część osobowości nosiciela: wygląd oraz niektóre cechy charakteru: niema zawsze będące przeciwieństwem oryginału. Namacalnym przejawem jego obecności jest biała maska - symbol ich podstępnego działania. Inną ich cecha charakterystyczną jest pusta dziura w miejscu serca. Po całkowitym pożarciu swojego właściciela staje się niezależny, lecz niezaspokojony głód pcha go do pożerania dusz. Hollowy znalazły swoje miejsce w pustym, acz stosunkowo prostym wymiarze, gdzie nierzadko kontynuują pożeranie siebie wzajemnie, z biegiem czasu ewoluując w silniejsze formy. Ich ewolucja jest jednak skończona, po osiągniecie trzeciego stadium, niezalezienie ile by pożarły przeciwników nie rozwiną się bardziej. ą jednak kompatybilne z demonami, przez co te czasem wykorzystują hollowy do swoich celów. Zdarza się też widok gdy demon przewodzi grupie hollowów. Puści giną gdy tylko ich maska zostanie zniszczona więcej niż w 70%. Poza ich wymiarem można spotkać stadium 0 i I, Memnosy są zazwyczaj przywoływane celowo, natomiast najsilniejsza forma rezyduje tylko w ich macierzystym wymiarze. Czasem Pustych można spotkać też w piekle, gdzie też dobrze się czują.
Stadium rozwoju:
Stasium 0 - Hollow który nie zabił jeszcze swojego nosiciela.
Stadium I - Pełna, lecz podstawowa forma, na tym etapie żywi się tylko duszami.
Stadium II - Memnos. Byt zbiorowy złożony często z tysięcy pustych. Nawet 5x silniejszy od podstawowej formy.
Stadium III - Adjucant. Najsilniejsza forma nawet 8x silniejsza od poprzedniej.Przez pewien czas po przemianie są skazani na pożeranie innych aby ustabilizować te formę. W innym wypadku powrócą do stadium II już bez możliwości ponownej ewolucji. Potem mogą dośc długo obyć się bez pożywienia.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: Dziura w klatce piersiowej,maska
CECHY WRODZONE: Chęć stałej ewolucji, słaba współpraca w grupie
LIMIT MOCY: 1
MAGIA: Max III poziom
DŁUGOŚĆ ŻYCIA: nie określono
GRUPA: Cienie nocy
MOCNE STRONY: spora różnorodność, podstępny tryb działania
SŁABE STRONY: Światło, zaufanie innym, współpraca w grupie
ZDOLNOŚĆ RASOWA: Brak
STOSUNKI DYPLOMATYCZNE: Wrogie do kogokolwiek
INNE: Mogą występować na planie astralnym jak i materialny. Żywią się duszami lub innymi hollowami. Rasa ta nie jest zbyt rozwinięta kulturowo ani technologicznie.
Re: Spis ras niegrywalnych
VINETTA
Opis rasy:
Występują tylko kobiety. Inteligentne. Pojawiają się po zmroku i polują na dzieci, lub kobiety w ciąży. Znane są tez z uwodzenia mężczyzn, co najprawdopodobniej służy przetrwaniu gatunku. Lubują się w miejscach przesyconymi magią nekromentów, czasami nawet z nimi współpracują. Istnieje teoria, że zostały waśnie przez nie stworzone. W walce posługują się ostrymi jak brzytwa szponami, do pętania ofiar wykorzystuj macki, które rosną im na głowie zamiast włosów. Te z kolei mają zdolność asymilacji energii bezpośrednio ze swojej ofiary. Szpony co prawda nie są trujące, jednak z racji bliskości trupów przenoszą na nich niebezpieczne bakterie. Są też zaskakująco szybkie, a kocie stopy pozwalają im się zakradać niemal bezszelestnie. Wzmocniona łuskami skóra uodparnia je częściowo na bezpośrednie ataki fizyczne. Potrafią też omamić swojego przeciwnika samymi słowami. Za dnia przebywają w mogiłach,ciemnych jaskiniach czy niedostępnych kanałach, gdzie w grupie czekają na zapadniecie zmroku. Potrafią ukraść i wykorzystać technologię ofiary do swoich celów. Uodporniły się też na większość chorób wirusowych i bakteryjnych, odporne są również na srebro, a każda mikstura oparta na zadawaniu obrażeń w zasadzie je leczy.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE: Długie szpony, cichy chód, żółte ślepia bez źrenic
CECHY WRODZONE: Spaczony instynkt macierzyński, asymilacja energii poprzez macki na głowie, mocne łuski na ciele.
LIMIT MOCY: 4
MAGIA: max IV poziom
DŁUGOŚĆ ŻYCIA: około 200 lat
GRUPA: Stworzenia magiczne
MOCNE STRONY: inteligencja, współpraca w grupie, psychologiczne gry, wykorzystywanie narządzi znajdujących się pod ręką.
SŁABE STRONY: światło, bazylia, magia lecznicza.
ZDOLNOŚĆ RASOWA: Urok
Zdolność ta pozwala na omamienie umysłu swojej ofiary. Ich przeciwnik po prostu widzi swoja idealną połówkę. im słabszy psychicznie tym lepiej działa moc.
STOSUNKI DYPLOMATYCZNE: Neutralne/wrogie
INNE: To przeciwnik dla zaawansowanych w boju. Na rynku magicznym cenne są ich szpony z których wyrabia się sztylety, zdolne wiele przeciąć.
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach