Regulamin
Strona 1 z 1
Regulamin
Prosimy to przeczytać, by nie było potem zbędnych niedomówień.
#1# Ogólnie
1. Za forum odpowiedzialni są: Larin Maxweel, Noel Maxwell oraz Sebastian Michaelis.
2. Avatar musi przedstawiać realny wygląd, lecz dozwolone są cospleye.
3. Wymiary avataru to 200x320.
4. Tematy są zakładane z konta Admina. jeżeli chcesz założyć nowy temat zgłoś się do administracji. Wyjątek stanowią domy mieszkalne (gdzie dział na dom robi Administrator, ale tematy weń - wy) oraz KP.
5. Na forum występuje przemoc i/lub sceny erotyczne. Wątki takie należy oznaczać [+18] na początku takowego wątku.
6. Użytkownik trafi do nieaktywnych, jeżeli w ciągu miesiąca nie napisze żadnego posta fabularnego. Po trzech miesiącach konto zostaje usunięte.
7. O dłuższych nieobecnościach należy informować w odpowiednim temacie.
8. Administracja zastrzega sobie prawo do odebrania postaci kanonicznej,jeżeli gracz źle ją odgrywa. Nie trzymamy sie sztywno kanonów, ale są pewne granice.
#2# Strefa gracza
1. Nazwa użytkownika powinna zawierać imię i nazwisko postaci lub jej pseudonim.
2. Od dnia rejestracji każdy użytkownik ma dwa tygodnie na założenie Karty Postaci, inaczej zostanie usunięty.
3. Nie można grac fabularnie bez zaakceptowanej KP -> zamkniecie tematu
4. Avatar powinien w min 70% odpowiadać wyglądzie postaci. Wszystkie nietypowe cechy jak blizny, tatuaże wpisujemy w ciekawostkach.
5. Postać może przebywać tylko w jednym miejscu na raz. Wyjątkiem są sesje treningowe lub gra przy stoliku.
6. Można posiadać maksymalnie trzy konta. Każde kolejne musi być konsultowane z administracją.
7. Nie można wyręczać ani sterować czyjąś postacią bez wyraźnej zgody.
8. Mistrz Gry może wejść do każdego tematu bez pozwolenia od strony gracza. Postacie graczy i NPC powinny mieć zgodę piszących już w danym wątku graczy.
9. Posty powinny być w miarę rozbudowane i napisane poprawną polszczyzną. Minimum 5 rozbudowanych zdań. Nie każemy pisać poematów, ale trochę wysiłku też wymagamy.
10.Zdania wypowiedziane przez postać mogą być pogrubione. myśli natomiast piszemy kursywą. Myśli przesyłane przez telepatów zaznaczamy podkreśleniem.
11. Opuszczając dane miejsce piszemy [z/t], a następnie lokacje do której się udaje. W przypadku "zabrania" większej ilości postaci - warto wypisać chociaż ich imiona lub wyraźnie zaznaczyć w poście kto idzie za nami. Wygląda to mniej więcej tak [z/t --> las]. na początku kolejnego posta można podać poprzednią lokalizację.
12. Zabrania się używania emotikon w postach fabularnych.
13. W przypadku zablokowanej w wątku postaci - użytkownik ma prawo opuścić temat dopisując do ostatniego posta, lub poprosić o pomoc Administrację.
14. Niektóre akcje mogą być jedynie pod nadzorem MG (jak choćby zdobycie nowej mocy/wizje postaci/podobne).
15. Zabrania się zabijać postaci bez zgody gracza.Wyjątkiem są osoby które nie pokusiły się o informator. (Administracja wtedy z góry zakłada, iż dostała przyzwolenie na wszystko).
16. Postacie NPC na forum z reguły nie są do przejęcia, lecz mogą pojawić się wyjątki.
#3# Czat
1. Czat nie służy rozgrywaniu mini sesji, lecz luźnej rozmowie miedzy użytkownikami.
2. Wszelkie spory i kłótnie miedzy sobą prosimy załatwiana pw.
3. Wskazane jest odnoszenie się do innych użytkowników z szacunkiem. Wszelkie obrazy, przekleństwa i inne niestosowne zachowanie zostanie nagrodzone przez administrację banem.
4. W miarę możliwości prosimy powstrzymać się od przeklinania.
5. Zabronione jest reklamowanie i podawanie linków do innych for. Od tego jest odpowiedni temat.
#4# Kary
1. Pierwsze ostrzeżenie nic. 2 ostrzeżenie ban na 48h 3 ostrzeżenie: kasacja konta.
2. Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi ostrzeżenie. Jeśli to nie odniesie skutku: ban
#1# Ogólnie
1. Za forum odpowiedzialni są: Larin Maxweel, Noel Maxwell oraz Sebastian Michaelis.
2. Avatar musi przedstawiać realny wygląd, lecz dozwolone są cospleye.
3. Wymiary avataru to 200x320.
4. Tematy są zakładane z konta Admina. jeżeli chcesz założyć nowy temat zgłoś się do administracji. Wyjątek stanowią domy mieszkalne (gdzie dział na dom robi Administrator, ale tematy weń - wy) oraz KP.
5. Na forum występuje przemoc i/lub sceny erotyczne. Wątki takie należy oznaczać [+18] na początku takowego wątku.
6. Użytkownik trafi do nieaktywnych, jeżeli w ciągu miesiąca nie napisze żadnego posta fabularnego. Po trzech miesiącach konto zostaje usunięte.
7. O dłuższych nieobecnościach należy informować w odpowiednim temacie.
8. Administracja zastrzega sobie prawo do odebrania postaci kanonicznej,jeżeli gracz źle ją odgrywa. Nie trzymamy sie sztywno kanonów, ale są pewne granice.
#2# Strefa gracza
1. Nazwa użytkownika powinna zawierać imię i nazwisko postaci lub jej pseudonim.
2. Od dnia rejestracji każdy użytkownik ma dwa tygodnie na założenie Karty Postaci, inaczej zostanie usunięty.
3. Nie można grac fabularnie bez zaakceptowanej KP -> zamkniecie tematu
4. Avatar powinien w min 70% odpowiadać wyglądzie postaci. Wszystkie nietypowe cechy jak blizny, tatuaże wpisujemy w ciekawostkach.
5. Postać może przebywać tylko w jednym miejscu na raz. Wyjątkiem są sesje treningowe lub gra przy stoliku.
6. Można posiadać maksymalnie trzy konta. Każde kolejne musi być konsultowane z administracją.
7. Nie można wyręczać ani sterować czyjąś postacią bez wyraźnej zgody.
8. Mistrz Gry może wejść do każdego tematu bez pozwolenia od strony gracza. Postacie graczy i NPC powinny mieć zgodę piszących już w danym wątku graczy.
9. Posty powinny być w miarę rozbudowane i napisane poprawną polszczyzną. Minimum 5 rozbudowanych zdań. Nie każemy pisać poematów, ale trochę wysiłku też wymagamy.
10.Zdania wypowiedziane przez postać mogą być pogrubione. myśli natomiast piszemy kursywą. Myśli przesyłane przez telepatów zaznaczamy podkreśleniem.
11. Opuszczając dane miejsce piszemy [z/t], a następnie lokacje do której się udaje. W przypadku "zabrania" większej ilości postaci - warto wypisać chociaż ich imiona lub wyraźnie zaznaczyć w poście kto idzie za nami. Wygląda to mniej więcej tak [z/t --> las]. na początku kolejnego posta można podać poprzednią lokalizację.
12. Zabrania się używania emotikon w postach fabularnych.
13. W przypadku zablokowanej w wątku postaci - użytkownik ma prawo opuścić temat dopisując do ostatniego posta, lub poprosić o pomoc Administrację.
14. Niektóre akcje mogą być jedynie pod nadzorem MG (jak choćby zdobycie nowej mocy/wizje postaci/podobne).
15. Zabrania się zabijać postaci bez zgody gracza.Wyjątkiem są osoby które nie pokusiły się o informator. (Administracja wtedy z góry zakłada, iż dostała przyzwolenie na wszystko).
16. Postacie NPC na forum z reguły nie są do przejęcia, lecz mogą pojawić się wyjątki.
#3# Czat
1. Czat nie służy rozgrywaniu mini sesji, lecz luźnej rozmowie miedzy użytkownikami.
2. Wszelkie spory i kłótnie miedzy sobą prosimy załatwiana pw.
3. Wskazane jest odnoszenie się do innych użytkowników z szacunkiem. Wszelkie obrazy, przekleństwa i inne niestosowne zachowanie zostanie nagrodzone przez administrację banem.
4. W miarę możliwości prosimy powstrzymać się od przeklinania.
5. Zabronione jest reklamowanie i podawanie linków do innych for. Od tego jest odpowiedni temat.
#4# Kary
1. Pierwsze ostrzeżenie nic. 2 ostrzeżenie ban na 48h 3 ostrzeżenie: kasacja konta.
2. Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi ostrzeżenie. Jeśli to nie odniesie skutku: ban
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach