Magiczne artefakty
Strona 1 z 1
Magiczne artefakty
Magiczne artefakty. Tajemnicze przedmioty których historia stworzenia jest owiana tajemnicą. Jedne niepozorne, zdolne zmienić tylko wygląd tak potężne i pożądane, ze toczyły się o nie historyczne bitwy. A jeszcze inne tak niebezpieczne, że trafiły do ksiąg zakazanych. Jakie by nie były, swojemu właścicielowi dają dodatkowe możliwości, zwłaszcza, gdy ten nie para się magią.
Artefakty na forum same w sobie są źródłem magii, dlatego potrafią ode działać nawet wtedy,gdy z jakiegoś powodu magia jest zablokowana.Trzeba się jednak liczyć z możliwością ich odebrania.
Artefakty przypisane do profilu są rozdawane lodowo, przez administracje podczas świątecznego eventu. Nie można ich powielać poniżej, lecz można się nimi wymienić fabularnie
Aby zdobyć artefakt wystarczy wypełnić powyższy formularz. Po zaakceptowaniu artefakt zostanie dodany do spisu.
Każda postać może mieć maksymalnie 3 różne artefakty. Niemniej osoby przed aktualizacja zachowały swój dorobek.
Każdy artefakt ma jeden konkretny obszar działania. Oraz swoje ograniczenia.
W przypadku wpływu na moc/magię lub umiejętności postaci wymagane jest podanie konkretnej statystyki. Mile widziane by artefakt, który coś dodaje, również coś zabierał.
Łączny bonus do jednej konkretnej statystyki nie może przekroczyć 5 punktów. Na naszym forum to naprawdę dużo.
Przedmioty z eventu nie są wliczane do spisu.Widnieją one tylko w profilu.
Artefakty na forum same w sobie są źródłem magii, dlatego potrafią ode działać nawet wtedy,gdy z jakiegoś powodu magia jest zablokowana.Trzeba się jednak liczyć z możliwością ich odebrania.
Artefakty przypisane do profilu są rozdawane lodowo, przez administracje podczas świątecznego eventu. Nie można ich powielać poniżej, lecz można się nimi wymienić fabularnie
Aby zdobyć artefakt wystarczy wypełnić powyższy formularz. Po zaakceptowaniu artefakt zostanie dodany do spisu.
Każda postać może mieć maksymalnie 3 różne artefakty. Niemniej osoby przed aktualizacja zachowały swój dorobek.
Każdy artefakt ma jeden konkretny obszar działania. Oraz swoje ograniczenia.
W przypadku wpływu na moc/magię lub umiejętności postaci wymagane jest podanie konkretnej statystyki. Mile widziane by artefakt, który coś dodaje, również coś zabierał.
Łączny bonus do jednej konkretnej statystyki nie może przekroczyć 5 punktów. Na naszym forum to naprawdę dużo.
Przedmioty z eventu nie są wliczane do spisu.Widnieją one tylko w profilu.
- Papierologia (wzór zgłoszenia):
- Kod:
[img(400px,400px)] LINK LINK [/img]
[b][color=#990099]Nazwa:[/color][/b]
[b][color=#990099]Typ:[/color][/b]
[b][color=#990099]Właściciel:[/color][/b]
[b][color=#990099]Opis działania:[/color][/b]
SPIS:
- Biżuteria:
- Pierścionki / obrączki / sygnety:
Nazwa: Oko Demona.
Właściciel: Sebastian Michaelis.
Opis działania: Pierścień, który pozwala przybrać ludzki wygląd.
Nazwa: Esprit.
Właściciel: Brak (Poprzednio: Venon Rock).
Opis działania: Wystarczy na niego spojrzeć, by jego piękno urzekło. Pierścień działa jak narkotyk, potrafi zauroczyć/zahipnotyzować inną osobę swym pięknem. Dzięki temu ofiara staje się podatna na sugestie jego właściciela. Niektórzy powiadają, że pierścień do nich szepcze, a głos ten jest jak anielski chór. Działanie ogranicza się do wzrokowego lub bliskiego kontaktu.
Nazwa: Piekielne oko.
Właściciel: Grell Sutcliff.
Opis działania: Pierścień, który pomaga przybrać właścicielowi ludzki wygląd.
Nazwa: Corde.
Właściciel: Andariel [Nemo Ohto].
Opis działania: Przenośna linka, która po aktywacji oplata wskazany cel na niemal całej długości ciała, pozostawiając jedynie głowę i kark oraz stopy i połowę łydek poza sidłami.
Nazwa: Aragog.
Właściciel: Claude Faustus.
Opis działania: Jest to prywatny ochroniarz Claude, zaklęty w pierścieniu. Jeśli odpowiednio go wezwie, pająk z metalu staje się prawdziwym pająkiem o imieniu Aragog, który rośnie na przeszło trzy metry i chroni i/lub kupuje czas swojemu właścicielowi.
- Bransoletki:
Nazwa: Model 0173-1.
Właściciel: Leniwi mieszkańcy miasta.
Opis działania: Standardowa bransoleta wydawana przez władze miasta. Przede wszystkim pozwala zmienić wygląd na ludzki, ale również, w razie potrzeby, ułatwia namierzenie konkretnego użytkownika. Wykonana ze stopu metalu.
Nazwa: Cogito.
Właściciel: Larin Maxwell i Noel Maxwell (po jednej).
Opis działania: Elegancka bransoletka z ametystu, która wzmacnia ich połączenie telepatyczne. W przypadku Larina wzmacnia również empatię i zdolności analityczne, a w przypadku Noela pomaga opanować jego ciemną stronę i rozjaśnia wizje/wzmacnia intuicję.
Nazwa: Sole.
Właściciel: Dracula [Alexander Grayson].
Opis działania: Bransoleta, wykonana z lapiz-lazuli, która została odpowiednio zaklęta przez wiedźmę, by umożliwić najpopularniejszemu wampirowi tego świata swobodnie chodzić za dnia, bez ryzyka oparzeń.
Nazwa: Onadv.
Właściciel: Maya Redbird.
Opis działania: Onadv z języka jej plemienia znaczy "wiedzieć". Jest to bransoletka z ametystu o dwojakim działaniu. Pierwsze: rozjaśnia wizję i wspomaga intuicję; drugie: blokuje jej umysł przed mocami psychicznymi.
Nazwa: Oruthus
Właściciel: Tom Vegard
Opis działania: Bransoletka została wykonana specjalnie dla niego. Pozwala namierzyć swojego właściciela gdziekolwiek by nie był. Działa również jako pieczęć: osłabia moce Toma o 50% co jest kierowane względami bezpieczeństwa. Ponad to bransoletka monitoruje poziom energii. Dwa dodatkowe elementy pokazują odpowiedni poziom. Gdy wskaźnik jest zbyt niski przybierają odpowiednio szary kolor,aż do czarnego. Jeden z breloczków jest u jego opiekuna, drugi jest przypięty do bransoletki. Oruthus ma również zabezpieczenie by nie można było jej zbyt łatwo odpiąć, chociaż można to zrobić zdalnie.
- Naszyjniki / kolie:
Nazwa: Łza Nocy.
Właściciel: Sebastian Michaelis.
Opis działania:Naszyjnik blokuje działanie wszelkiej maci telepatów. Przy próbie czytania w myślach rozbłyska czerwonym światłem. Im ktoś usilniej stara się grzebać w głowie właściciela, tym światło jest silniejsze.
Nazwa: Brioso.
Właściciel: Grell Sutcliff.
Opis działania: Na czas noszenia tej ozdoby, użytkownik po prostu staje się fizycznie kobietą. Psychika, charakter i tym podobne się nie zmieniają, ale innymi cechami owszem: zmienia płeć na żeńską.
Nazwa: La Pearl.
Właściciel: Anna Kyoyama.
Opis działania: Służą jako narzędzie do krepowania innych. Kobieta przekazuje im swoja moc, od ilości korali zależy jak będą one skuteczne. Do tego mogą służyć jako portal do i z zaświatów dla duchów.
Nazwa: Pocałunek Wolności.
Właściciel: Cornelius Rex.
Opis działania: Mimo swojej nazwy naszyjnik służy raczej dyscyplinie niż beztroskiej zabawie. Po wypowiedzeniu słowa-klucza (ustalonego de facto podczas ceremonii zakładania) naszyjnik na kilka sekund unieruchamia swojego użytkownika, poprzez gwałtowne sprowadzenie delikwenta do parteru. Niemal dosłownie wbija kogoś w ziemię. Zareaguje tylko na określoną osobę lub osoby o ile te będą oczywiście w pobliżu. Naszyjnika nie da się zdjąć ani zniszczyć, może to zrobić tylko ta osoba która go założyła.
Nazwa: To Tie (zwany ''obrożą'').
Właściciel: Amanda Katsse.
Opis działania: Można by rzec, że jest niczym obroża której jak się założy nie można ściągnąć. Właściciel noszący ją może odczepiać ozdobne elementy naszyjnika, a ten kto je posiądzie będzie mógł skontaktować się z właścicielem na odległość i/lub będzie mógł zostać łatwo namierzony przez używającego naszyjnika. Jeśli brakuje chociażby jednego ozdobnego elementu naszyjnika, naszyjnik zaciska się na szyi i nie da się go ściągnąć dopóki wszystko nie wróci na miejsce; stąd też jest nazywany obrożą.
Nazwa: Serenity.
Właściciel: Leonard Williams.
Opis działania:Zegarek jest tutaj nie tylko ozdobą, a wręcz najważniejszym elementem naszyjnika. Oprócz pokazywania godziny może pokazywać ile zostało czasu do jakieś sytuacji, wydarzenia ważnego dla właściciela, dzięki czemu można uniknąć jakiegoś zagrożenia, wypadku czy komplikacji i być przygotowanym na każdą okoliczność.
Nazwa: Lainore
Właściciel: Krystiaan Roos
Opis działania: Naszyjnik służy jako zbiorniczek na energię lub manę. Jest w stanie przechować manę na jedno zaklęcie do V poziomu, lub 10 dusz. Ponad to gdy w pobliżu jest coś magicznego wisiorek wibruje. Gdy jest napełniony świeci błękitnym światłem, co rozszerza jego zastosowanie o słabą latarkę.
Nazwa: Orochi.
Właściciel: Andariel [Nemo Ohto].
Opis działania: Z pozoru wygląda jak zwykły, srebrny naszyjnik w kształcie żmii. Nic jednak bardziej mylnego. Kiedy zostanie aktywowany, co czyni się przesunięciem palca po jego głowie, a co objawia się zmianą koloru na zielony, zyskuje dodatkowy bonus. Tym bonusem jest negacja mocy wszystkich, w promieniu 10 metrów.
Nazwa: Digewi.
Właściciel: Maya Redbird.
Opis działania: Nazwa tego naszyjnika, z języka plemienia właścicielki brzmi "ślepy" i poniekąd nazwa zdradza jego magię. Kiedy założy go na szyję, odzyskuje wzrok i tęczówki (u niej: jasnobłękitne), zmysł odzyska również osoba, która podobnie jak ona jest ślepa. Ale osoba widząca na czas noszenia naszyjnika wzrok straci. Działa on jednak przez godzinę dziennie, a tej godziny nie można podzielić.
- Kolczyki / zausznice:
Nazwa: Thanos.
Właściciel: Jacob i Evie Frye (po jednej).
Opis działania: Dwojakie działanie mają te zausznice. Pierwsza jest ulokowana w technologii, bowiem w obudowanej obręczy ulokowany jest miniaturowy obwód: mikrofon i głośnik, oraz system który wyśle do drugiego z bliźniąt sygnał alarmowy, gdy zostanie zdjęty z ucha. Drugie, magiczne tym razem zastosowanie, to to, iż pozwala rodzeństwu przybrać swoje normalne, ludzkie formy.
Nazwa: Elvenari
Właściciel: David Kirinkov
Opis działania:
Kolczyk wykonany z rzadkiego kryształu pochodzącego z macierzystej planety elfów. Jest wrażliwy na magię i można go zaprogramować do wykrywania konkretnych zaklęć, artefaktów lub osób korzystających z magii. Przechowuje również zapas magicznej energii swojego właściciela ( do 2 zaklęć na iV poziomie). Zsynchronizowany z pieczęcią dzięki czemu wzmacnia jej działanie o 10%. Warkoczyk jest ozdobą.
- Broszki:
Nazwa: Aovero.
Właściciel: Claude Faustus.
Opis działania: Broszka, wyglądająca dyskretnie, która pomaga utrzymać ludzką formę.
- Diademy:
- {PUSTO}
- Ozdoby do włosów:
- {PUSTO}
- Ubrania i dodatki:
- Ubrania:
- Płaszcze / kurtki:
- {PUSTO}
- Bluzki:
- {PUSTO}
- Spodnie:
- {PUSTO}
- Spódnice:
- {PUSTO}
- Sukienki:
- {PUSTO}
- Kostiumy / garnitury:
- {PUSTO}
- Dodatki:
- Paski:
- {PUSTO}
- Torebki:
- {PUSTO}
- Buty:
- {PUSTO}
- Rękawiczki:
- {PUSTO}
- Szale / chusty / kominy:
- {PUSTO}
- Bronie:
- Biała:
- Sztylety:
Nazwa: Delirium.
Właściciel: Krystiaan Ross.
Opis działania: Stworzony i wykorzystywany w rytuałach czarnej magii. Sztylet chłonie krew swoich ofiar, a gdy zostanie naładowany do pełna potrafi otworzyć portal do zaświatów, gdzie znajdują się dusze jego ofiar. Poziom naładowania można poznać po kolorze: z czarnego zmienia się w ciemny szkarłat. Artefakt przyciąga do siebie seryjnych zabójców, gwałcicieli i innych typów spod ciemnej gwiazdy. W przypadku gdy trafi w nieodpowiednie ręce narzuca swoja wolę poprzez wpływ na psychikę, doprowadzając nieszczęsnego właściciela do stanu załamania psychicznego i delirium, skąd zresztą jego nazwa.
Nazwa: Anubis.
Właściciel: Gaara Sabaku.
Opis działania: Sztylet mogący służyć do walki, jak każdy inny. Jest jednak o tyle wydziwaczony, iż posiada rękojeść wypełnioną piaskiem, który jest naładowany czakrą właściciela. Piasek uwolniony przywołuje strażnika, sfinksa, który broni swojego pana, a nawet czasami użycza się jako środek transportu.
Nazwa: Amon.
Właściciel: Snake [Andrej Ozerov].
Opis działania: Poza standardowym wykorzystaniem broni białej, węże, których wygląd mają oba ostrza, mogą ożywać, a połączone tworzą prawdziwego bazyliszka z jego morderczymi oczyma.
- Miecze:
Nazwa: Calendis.
Właściciel: Mefisto [Krystiaan Roos].
Opis działania: Miecz podczas aktywnej mocy paraliżuje nerwy i/lub mięśnie odpowiedzialne za ruch. W miejscu uderzenia pojawia się symbol sierpa księżyca. Ofiara która została trafiona nie może poruszać daną częścią ciała, ma również wrażenie, że trafione miejsce jest o wiele cięższe. Miecz nie odbiera jednak innych zmysłów. Ofiara nadal czuje ból, może słyszeć, czy też widzieć w zależności od miejsca trafienia. Ponowne trafienie tym samym w symbol dezaktywuje moc, lub ta znika samoistnie po 40 minutach. Wizualnie miecz nie zmienia formy, właściciel jednak jest w stanie wyczuć kiedy moc jest aktywna.
Nazwa: Shinso.
Właściciel: Andariel [Nemo Ohto].
Opis działania: Z pozoru przypomina krótką odmianę katany.
Aktywowany (komenda: "Przeszyj go/ją, Shinso"), nie zmienia swojego wyglądu jako takiego, ale ostrze się wydłuża. Może się wydłużyć maksymalnie na trzynaście kilometrów, a długość kontroluje użytkownik.
Przy drugim uwolnieniu: przy jednym wydłużeniu może trzy razy stać się ostrym biczem. Jest również możliwe dla właściciela, by w przypadku niektórych mocy wykorzystać ostrze, wydłużone i nie, jako wektor.
Nazwa: Senbonzakura.
Właściciel: Akrura [Akihiro Kitamura].
Opis działania: Pozornie zwykła katana, ale nic bardziej mylnego.
Aktywowany (komenda: "Rozszczep się, Senbonzakura") rozdziela się na około 15000 drobnych ostrzy, które dla oka przypominają kwiaty wiśni. W dłoni pozostaje użytkownika tylko rękojeść, którą kieruje ostrzami.
Przy drugim uwolnieniu: wokół Akihiro i jego przeciwnika tworzy się mur z mieczy. Jest wysoki na cztery miecze i długi na setki. Każdy miecz ponownie rozszczepia się na około 15000 ostrzy. Tym razem jednak, mogą również być użyte jako ładunku wybuchowe. Użytkownik nie ma w dłoni nic, a ostrzami steruje myślą lub ruchami rąk.
- Piły:
Nazwa: Akuma.
Właściciel: Grell Sutcliff.
Opis działania: Po przecięciu jakiejś osoby tą piłą, odrywa się duszę od ciała, w niemal dosłownym słowa znaczeniu. Przez kwadrans, właściciel może "zwrócić" duszę swojej ofierze, czego nie może zrobić jeśli ta przeszła na drugą stronę. Ale co robi poza tym? Otóż, po niej nie ma na ciele ran, a lekarze twierdzą, że zgon nastąpił przez zawał serca. Do tego użytkownik (ewentualnie osoby przezeń upoważnione) mogą zobaczyć nagranie przeszłości, które uwalnia się w formie kliszy z miejsca zadraśnięcia, wraz z blaskiem. W wersji zapieczętowanej wygląda tak samo, ale jest zmniejszana do około 5cm breloka.
- Kosy:
Nazwa: Merry.
Właściciel: Undertaker [William Haller].
Opis działania: Medium mocy właściciela. Spersonalizowana składana kosa wykonana z różnych komponentów. Wykorzystywana jest jako narzędzie podczas używania mocy przez właściciela. Posiada w sobie również cząstkę duszy Williama co pozwala jej "ożywać".
Nazwa: Les Maries.
Właściciel: David Kirinkov.
Opis działania: Żelazna kosa która blokuje zdolność regeneracji. Posiada trzy poziomy aktywacji.
I poziom: wyglada o tak. na tym poziomie nie ma większych zdolności, poza opcja spętania przeciwnika. na II poziomie wygląda jak na obrazku powyżej. rany zadane przez jej ostrza goja się bardzo wolno i do uleczenia potrzebują magii na zaawansowanym poziomie. Poziom III to połączenie poprzednich wyglądów. rany zadane na tym poziomie są śmiertelne, nawet jeżeli jest to lekki zadrapanie. Można je uleczyć TYLKO za pomocą kamienia filozoficznego. Niestety kontrola artefaktu na tym poziomie jest dość trudna i zabiera sporo energii. Jej komendą aktywacyjną jest słowo "zadrżyj", gdy nie jest potrzebna zmienia się w srebrny sygnet.
- Dystansowa:
- Łuki:
Nazwa: Galitsadi.
Właściciel: Maya Redbird.
Opis działania: Użytkownik jest w stanie wystrzelić rozmaite typy strzał- od trujących, po zamrażające i wybuchające - kwestia odpowiedniego przelania energii przed wystrzałem. Do tego nie trzeba dbać o strzały, póki ma się energię. formie zapieczętowanej przybiera formę pierścionka.
Nazwa: Santa Teresa.
Właściciel: Claude Faustus.
Opis działania: Bransoletka, która pozwala mu przywołać łuk. Łuk wygląda identycznie jak zawieszka do bransoletki i mierzy około metra wysokości. Potrafi wystrzelić do 1200 strzał z czystej energii na sekundę.
Nazwa: Santa Anna.
Właściciel: Gaspard Hugo.
Opis działania: Bransoletka, która pozwala mu przywołać łuk. Łuk wygląda identycznie jak zawieszka do bransoletki i mierzy około metra wysokości. Potrafi wystrzelić do 1200 strzał z czystej energii na sekundę.
Nazwa: Zefhar.
Typ: Broń Dystansowa.
Właściciel: Ryosuke Matsuda.
Opis działania: Lekki łuk, można strzelać z niego wszystkimi strzałami od zwykłej do kamiennej, gdy nie ma się strzał z jego ramiona wyłania się ostrze nazywane Kasijo, najlepsze na : ludzi, zwierzęta i demony.
- Kusze:
- {PUSTO}
- Pistolety / rewolwery:
- {PUSTO}
- Karabiny:
- {PUSTO}
- Inne:
Nazwa: Capello.
Typ: Grzebień.
Właściciel: Grell Sutcliff.
Opis działania: Grzebień, który magicznie umożliwia zmianę stanu włosów użytkownika (długość, kolor, "typ" obcięcia, kręcone/proste). Wystarczy przeczesać nim rozpuszczone włosy i w tym samym czasie pomyśleć, jakie się chce mieć po ich przeczesaniu!
Nazwa: Tomahawk.
Właściciel: Rafael Castro.
Opis działania: Tak naprawdę jest to topór który w pełnej formie wygląda dokładnie tak. Poza funkcja ścinania drewna (lub czyjeś głowy) jest zdolny podwoić ciężar dowolnego przedmiotu lub części ciała. Ciężar rośnie wykładniczo wraz z kolejnym uderzeniem, a efekt utrzymuje się przez równą godzinę. Podczas lotu jeśli nie trafi w cel wraca do właściciela jak bumerang. Gdy nie jest potrzebny minimalizuje się do podręcznej formy wisiorka. Broń ma ciekawe zabezpieczenie. Gdy obca osoba chce go przejąć, tomahawk niezależnie w jakiej będzie formie, stanie się na tyle ciężki, że nawet Thor nie da mu rady. By obejść to zabezpieczenie musi on zostać podarowany przez właściciela drugiej osobie. Od tego momentu może być normalnie używany.
Nazwa: Klekotek
Właściciel: Tom Vegard
Opis działania: Ten niewinny breloczek do kluczy pozwala chłopcu przez godzinę powrócić do normalnego stanu sprzed wypadku. Wystarczy wyklikać kciukiem odpowiednia sekwencję. Na te krótką chwilę staje się normalnym demonem z którym można porozmawiać jak równy z równym. Można użyć raz dziennie, a czasu działanie nie można rozłożyć na raty.
Nazwa: Death Note/Notes Śmierci
Właściciel: Lelouch vi Britannia / Mewtwo
Opis działania: Notes, dzięki któremu można zabić, po prostu znając twarz, oraz prawdziwe imię i nazwisko ofiary. Kieruje się następującymi zasadami:
1.) Człowiek, którego imię zostanie zapisane w tym notatniku, umrze. Notatnik zadziała tylko wtedy, gdy osoba zapisująca imię będzie mieć przed oczami twarz ofiary. W ten sposób nie zostaną pomylone osoby o tym samym nazwisku.
2.) Osoba umrze w sposób jaki opiszesz, w przeciągu 40 sekund od zapisania jej imienia. Jeśli przyczyna śmierci nie zostanie sprecyzowana, osoba umrze na atak serca. Po podaniu przyczyny śmierci, szczegóły powinny zostać zapisane w ciągu 6 minut i 40 sekund
3.) Człowiek, który dotknie Notesu Śmierci, może widzieć i słyszeć jego pierwotnego właściciela, Shinigami, nawet jeśli nie jest posiadaczem notesu.
4.) Pojedyncza strona wyrwana z Notesu Śmierci lub nawet jej skrawek posiada moc całego Notesu.
5.) Przyrządem do pisania może być wszystko (np. krew, kosmetyki itp.), jeśli tylko pozostawia wyraźne litery w notesie.
6.) Przyczynę i szczegóły śmierci można wypisać wcześniej niż imię ofiary. Imię należy zapisać obok przyczyny nie później niż po 19 dniach według ludzkiego kalendarza.
7.) Nawet człowiek nie będący właścicielem Notesu śmierci może go użyć, jeśli zapisze w nim imię ofiary.
8.) Czas i okoliczności śmierci mogą zostać zmienione, ale jeżeli imię osoby zostało raz zapisane, jej śmierć jest nieunikniona.
9.) Jeśli Notes Śmierci zginie lub zostanie skradziony, prawo własności do niego traci się po 490 dniach.
10.) Jeżeli wymieni się oczy z Shinigami, traci się ich moc wraz z utratą prawa własności do Notesu. Połowa życia, która została oddana na rzecz oczu Shinigami, nie zostaje przywrócona.
11.) Posiadając Notes Śmierci można go pożyczać innym osobom. Można go również wydzierżawiać.
12.) Jeśli właściciel Notesu umrze, gdy ten będzie wypożyczony, prawo własności przejdzie na osobę, którą w danej chwili będzie trzymać notes. Działa to także wtedy, jeśli Notes Śmierci zostanie skradziony a właściciel zabity przez złodzieja - własność zostanie przeniesiona na złodzieja.
13.) Jeśli to samo imię zostanie zapisane w więcej niż dwóch Notesach Śmierci, zadziała ten, który został użyty jako pierwszy, niezależnie od czasu zgonu.
14.) Jeśli imię zostanie zapisane w więcej niż dwóch Notesach Śmierci w odstępach 0,06 sekundy, uznaje się zapis za równoczesny. Notes nie zadziała, a dana osoba nie umrze.
15.) Tylko poprzez dotknięcie Notesu Śmierci człowiek zyskuje możliwość ujrzenia i usłyszenia Shinigami.
16.) Człowiek posiadający oczy Shinigami poznaje imię i czas życia innego człowieka patrząc na niego. Posiadając Notes Śmierci, zyskuje możliwość zabijana, dzięki czemu przestaje być ofiarą. Nie może jednak zobaczyć czasu innego posiadacza notesu. Ale wiedza ta nie jest mu koniecznie potrzebna.
17.) Jeżeli jako przyczynę śmierci poda się wypadek, osoba umrze śmiercią naturalną, po 6 minutach i 40 sekundach od zapisu w notesie. Jeśli podana przyczyna śmierci powoduje śmierć osób, których imiona nie zostały zapisane w Notesie Śmierci, ofiara umrze na zawał serca.
18.) Po wymianie oczu z Shinigami, człowiek może widzieć czas życia innych ludzi. Imię, które widzi się oczami Shinigami, jest niezbędne do zabicia danej osoby. Imię to widzi się nawet wtedy, gdy dana osoba nie była nigdzie zarejestrowana.
19.) Jeśli człowiek straci Notes Śmierci, nie będzie już widział ani słyszał Shinigami.
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Sro Lis 30, 2016 7:24 pm, w całości zmieniany 1 raz
Re: Magiczne artefakty
PIERŚCIONKI, OBRĄCZKI, SYGNETY
Nazwa: Oko Demona.
Właściciel: Sebastian Michaelis.
Opis działania: Pierścień, który pozwala przybrać ludzki wygląd.
Nazwa: Esprit.
Właściciel: Mochiko Uchiha
Opis działania: Wystarczy na niego spojrzeć, by jego piękno urzekło. Pierścień działa jak narkotyk, potrafi zauroczyć/zahipnotyzować inną osobę swym pięknem. Dzięki temu ofiara staje się podatna na sugestie jego właściciela, a sam efekt przypomina zauroczenie. Niektórzy powiadają, że pierścień do nich szepcze, a głos ten jest jak anielski chór. Działa o wiele silniej na płeć przeciwną, lecz by utrzymać stały efekt, ofiara co parę dni musi mieć kontakt z artefaktem. Działanie ogranicza się do wzrokowego, lub bliskiego kontaktu.
Nazwa: Piekielne oko.
Właściciel: Grell Sutcliff.
Opis działania: Pierścień, który pomaga przybrać właścicielowi ludzki wygląd.
Nazwa: Corde.
Właściciel: Andariel [Nemo Ohto].
Opis działania: Przenośna linka, która po aktywacji oplata wskazany cel na niemal całej długości ciała, pozostawiając jedynie głowę i kark oraz stopy i połowę łydek poza sidłami.
Nazwa: Aragog.
Właściciel: Claude Faustus.
Opis działania: Jest to prywatny ochroniarz Claude, zaklęty w pierścieniu. Jeśli odpowiednio go wezwie, pająk z metalu staje się prawdziwym pająkiem o imieniu Aragog, który rośnie na przeszło trzy metry i chroni i/lub kupuje czas swojemu właścicielowi.
Nazwa: Cień Nocy
Właściciel: 10 członków grupy "łapacze"
Opis działania:
Unikalne pierścienie które określają pozycję członka w organizacji. Między sobą różnią się napisem, oraz drobnymi szczegółami. Pozłacane ozdobne litery to stary elfiki alfabet, a wypowiedziana poprawnie sekwencja teleportuje swojego właściciela w oznaczone wcześniej miejsce. Zebrane razem w jednym miejscu pozwalają na użycie unikalnej i potężnej techniki pieczętującej. po zmianie właściciela dostosowują swój rozmiar do nowego palca. Wyjątkiem od reguły jest pierścień Mochiko, który pozwala mu na wygaszenie wszystkich źródeł światła w pobliżu, również tych magicznych.
BRANSOLETKI
Nazwa: Model 0173-1.
Właściciel: Leniwi mieszkańcy miasta.
Opis działania: Standardowa bransoleta wydawana przez władze miasta. Przede wszystkim pozwala zmienić wygląd na ludzki, ale również, w razie potrzeby, ułatwia namierzenie konkretnego użytkownika. Wykonana ze stopu metalu.
Nazwa: Cogito.
Właściciel: Larin Maxwell i Noel Maxwell (po jednej).
Opis działania: Elegancka bransoletka z ametystu, która wzmacnia ich połączenie telepatyczne. W przypadku Larina wzmacnia również empatię i zdolności analityczne, a w przypadku Noela pomaga opanować jego ciemną stronę i rozjaśnia wizje/wzmacnia intuicję.
Nazwa: Sole.
Właściciel: Dracula [Alexander Grayson].
Opis działania: Bransoleta, wykonana z lapiz-lazuli, która została odpowiednio zaklęta przez wiedźmę, by umożliwić najpopularniejszemu wampirowi tego świata swobodnie chodzić za dnia, bez ryzyka oparzeń.
Nazwa: Onadv.
Właściciel: Maya Redbird.
Opis działania: Onadv z języka jej plemienia znaczy "wiedzieć". Jest to bransoletka z ametystu o dwojakim działaniu. Pierwsze: rozjaśnia wizję i wspomaga intuicję; drugie: blokuje jej umysł przed mocami psychicznymi.
Nazwa: Oruthus
Właściciel: Tom Vegard
Opis działania: Bransoletka została wykonana specjalnie dla niego. Pozwala namierzyć swojego właściciela gdziekolwiek by nie był. Działa również jako pieczęć: osłabia moce Toma o 50% co jest kierowane względami bezpieczeństwa. Ponad to bransoletka monitoruje poziom energii. Dwa dodatkowe elementy pokazują odpowiedni poziom. Gdy wskaźnik jest zbyt niski przybierają odpowiednio szary kolor,aż do czarnego. Jeden z breloczków jest u jego opiekuna, drugi jest przypięty do bransoletki. Oruthus ma również zabezpieczenie by nie można było jej zbyt łatwo odpiąć, chociaż można to zrobić zdalnie.
Nazwa: Santa Teresa.
Właściciel: Claude Faustus.
Opis działania: Bransoletka, która pozwala mu przywołać łuk. Łuk wygląda identycznie jak zawieszka do bransoletki i mierzy około metra wysokości. Potrafi wystrzelić do 1200 strzał z czystej energii na sekundę.
Nazwa: Santa Anna.
Właściciel: Gaspard Hugo.
Opis działania: Bransoletka, która pozwala mu przywołać łuk. Łuk wygląda identycznie jak zawieszka do bransoletki i mierzy około metra wysokości. Potrafi wystrzelić do 1200 strzał z czystej energii na sekundę.
NASZYJNIKI, KOLIE
Nazwa: Łza Nocy.
Właściciel: Sebastian Michaelis.
Opis działania:Naszyjnik blokuje działanie wszelkiej maci telepatów. Przy próbie czytania w myślach rozbłyska czerwonym światłem. Im ktoś usilniej stara się grzebać w głowie właściciela, tym światło jest silniejsze.
Nazwa: Brioso.
Właściciel: Grell Sutcliff.
Opis działania: Na czas noszenia tej ozdoby, użytkownik po prostu staje się fizycznie kobietą. Psychika, charakter i tym podobne się nie zmieniają, ale innymi cechami owszem: zmienia płeć na żeńską.
Nazwa: La Pearl.
Właściciel: Anna Kyoyama.
Opis działania: Służą jako narzędzie do krepowania innych. Kobieta przekazuje im swoja moc, od ilości korali zależy jak będą one skuteczne. Do tego mogą służyć jako portal do i z zaświatów dla duchów.
Nazwa: Pocałunek Wolności.
Właściciel: Cornelius Rex.
Opis działania: Mimo swojej nazwy naszyjnik służy raczej dyscyplinie niż beztroskiej zabawie. Po wypowiedzeniu słowa-klucza (ustalonego de facto podczas ceremonii zakładania) naszyjnik na kilka sekund unieruchamia swojego użytkownika, poprzez gwałtowne sprowadzenie delikwenta do parteru. Niemal dosłownie wbija kogoś w ziemię. Zareaguje tylko na określoną osobę lub osoby o ile te będą oczywiście w pobliżu. Naszyjnika nie da się zdjąć ani zniszczyć, może to zrobić tylko ta osoba która go założyła.
Nazwa: To Tie (zwany ''obrożą'').
Właściciel: Amanda Katsse.
Opis działania: Można by rzec, że jest niczym obroża której jak się założy nie można ściągnąć. Właściciel noszący ją może odczepiać ozdobne elementy naszyjnika, a ten kto je posiądzie będzie mógł skontaktować się z właścicielem na odległość i/lub będzie mógł zostać łatwo namierzony przez używającego naszyjnika. Jeśli brakuje chociażby jednego ozdobnego elementu naszyjnika, naszyjnik zaciska się na szyi i nie da się go ściągnąć dopóki wszystko nie wróci na miejsce; stąd też jest nazywany obrożą.
Nazwa: Serenity.
Właściciel: Leonard Williams.
Opis działania:Zegarek jest tutaj nie tylko ozdobą, a wręcz najważniejszym elementem naszyjnika. Oprócz pokazywania godziny może pokazywać ile zostało czasu do jakieś sytuacji, wydarzenia ważnego dla właściciela, dzięki czemu można uniknąć jakiegoś zagrożenia, wypadku czy komplikacji i być przygotowanym na każdą okoliczność.
Nazwa: Lainore
Właściciel: Krystiaan Roos
Opis działania: Naszyjnik służy jako zbiorniczek na energię lub manę. Jest w stanie przechować manę na jedno zaklęcie do V poziomu, lub 10 dusz. Ponad to gdy w pobliżu jest coś magicznego wisiorek wibruje. Gdy jest napełniony świeci błękitnym światłem, co rozszerza jego zastosowanie o słabą latarkę.
Nazwa: Orochi.
Właściciel: Andariel [Nemo Ohto].
Opis działania: Z pozoru wygląda jak zwykły, srebrny naszyjnik w kształcie żmii. Nic jednak bardziej mylnego. Kiedy zostanie aktywowany, co czyni się przesunięciem palca po jego głowie, a co objawia się zmianą koloru na zielony, zyskuje dodatkowy bonus. Tym bonusem jest negacja mocy wszystkich, w promieniu 10 metrów.
Nazwa: Digewi.
Właściciel: Maya Redbird.
Opis działania: Nazwa tego naszyjnika, z języka plemienia właścicielki brzmi "ślepy" i poniekąd nazwa zdradza jego magię. Kiedy założy go na szyję, odzyskuje wzrok i tęczówki (u niej: jasnobłękitne), zmysł odzyska również osoba, która podobnie jak ona jest ślepa. Ale osoba widząca na czas noszenia naszyjnika wzrok straci. Działa on jednak przez godzinę dziennie, a tej godziny nie można podzielić.
Nazwa: Tomahawk.
Właściciel: Rafael Castro.
Opis działania: Tak naprawdę jest to topór który w pełnej formie wygląda dokładnie tak. Poza funkcja ścinania drewna (lub czyjeś głowy) jest zdolny podwoić ciężar dowolnego przedmiotu lub części ciała. Ciężar rośnie wykładniczo wraz z kolejnym uderzeniem, a efekt utrzymuje się przez równą godzinę. Podczas lotu jeśli nie trafi w cel wraca do właściciela jak bumerang. Gdy nie jest potrzebny minimalizuje się do podręcznej formy wisiorka. Broń ma ciekawe zabezpieczenie. Gdy obca osoba chce go przejąć, tomahawk niezależnie w jakiej będzie formie, stanie się na tyle ciężki, że nawet Thor nie da mu rady. By obejść to zabezpieczenie musi on zostać podarowany przez właściciela drugiej osobie. Od tego momentu może być normalnie używany.
KOLCZYKI,NAUSZNICE
Nazwa: Thanos.
Właściciel: Jacob i Evie Frye (po jednej).
Opis działania: Dwojakie działanie mają te zausznice. Pierwsza jest ulokowana w technologii, bowiem w obudowanej obręczy ulokowany jest miniaturowy obwód: mikrofon i głośnik, oraz system który wyśle do drugiego z bliźniąt sygnał alarmowy, gdy zostanie zdjęty z ucha. Drugie, magiczne tym razem zastosowanie, to to, iż pozwala rodzeństwu przybrać swoje normalne, ludzkie formy.
Nazwa: Elvenari
Właściciel: David Kirinkov
Opis działania:
Kolczyk wykonany z rzadkiego kryształu pochodzącego z macierzystej planety elfów. Jest wrażliwy na magię i można go zaprogramować do wykrywania konkretnych zaklęć, artefaktów, lub osób korzystających z magii. Przechowuje również zapas magicznej energii swojego właściciela ( do 2 zaklęć na iV poziomie). Zsynchronizowany z pieczęcią dzięki czemu wzmacnia jej działanie o 10%. Warkoczyk z kolei jest zwykłą ozdobą.
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Sro Lis 30, 2016 7:00 pm, w całości zmieniany 1 raz
BROŃ BIAŁA
SZTYLETY
Nazwa: Delirium.
Właściciel: Krystiaan Ross.
Opis działania: Stworzony i wykorzystywany w rytuałach czarnej magii. Sztylet chłonie krew swoich ofiar, a gdy zostanie naładowany do pełna potrafi otworzyć portal do zaświatów, gdzie znajdują się dusze jego ofiar.Użyty w odpowiednim czasie (większe wydarzenia astronomiczne) otwiera portal do świata shinigami. Poziom naładowania można poznać po kolorze: z czarnego zmienia się w ciemny szkarłat. Artefakt przyciąga do siebie seryjnych zabójców, gwałcicieli i innych typów spod ciemnej gwiazdy. W przypadku gdy trafi w nieodpowiednie ręce narzuca swoja wolę poprzez wpływ na psychikę, doprowadzając nieszczęsnego właściciela do stanu załamania psychicznego i delirium, skąd zresztą jego nazwa.
Nazwa: Anubis.
Właściciel: Gaara Sabaku.
Opis działania: Sztylet mogący służyć do walki, jak każdy inny. Jest jednak o tyle wydziwaczony, iż posiada rękojeść wypełnioną piaskiem, który jest naładowany czakrą właściciela. Piasek uwolniony przywołuje strażnika, sfinksa, który broni swojego pana, a nawet czasami użycza się jako środek transportu.
Nazwa: Amon.
Właściciel: Snake [Andrej Ozerov].
Opis działania: Poza standardowym wykorzystaniem broni białej, węże, których wygląd mają oba ostrza, mogą ożywać, a połączone tworzą prawdziwego bazyliszka z jego morderczymi oczyma.
MIECZE
Nazwa: Calendis.
Właściciel: Mefisto [Krystiaan Roos].
Opis działania: Miecz podczas aktywnej mocy paraliżuje nerwy i/lub mięśnie odpowiedzialne za ruch. W miejscu uderzenia pojawia się symbol sierpa księżyca. Ofiara która została trafiona nie może poruszać daną częścią ciała, ma również wrażenie, że trafione miejsce jest o wiele cięższe. Miecz nie odbiera jednak innych zmysłów. Ofiara nadal czuje ból, może słyszeć, czy też widzieć w zależności od miejsca trafienia. Ponowne trafienie tym samym w symbol dezaktywuje moc, lub ta znika samoistnie po 40 minutach. Wizualnie miecz nie zmienia formy, właściciel jednak jest w stanie wyczuć kiedy moc jest aktywna.
Nazwa: Shinso.
Właściciel: Andariel [Nemo Ohto].
Opis działania: Z pozoru przypomina krótką odmianę katany.
Aktywowany (komenda: "Przeszyj go/ją, Shinso"), nie zmienia swojego wyglądu jako takiego, ale ostrze się wydłuża. Może się wydłużyć maksymalnie na trzynaście kilometrów, a długość kontroluje użytkownik.
Przy drugim uwolnieniu: przy jednym wydłużeniu może trzy razy stać się ostrym biczem. Jest również możliwe dla właściciela, by w przypadku niektórych mocy wykorzystać ostrze, wydłużone i nie, jako wektor.
Nazwa: Senbonzakura.
Właściciel: Akrura [Akihiro Kitamura].
Opis działania: Pozornie zwykła katana, ale nic bardziej mylnego.
Aktywowany (komenda: "Rozszczep się, Senbonzakura") rozdziela się na około 15000 drobnych ostrzy, które dla oka przypominają kwiaty wiśni. W dłoni pozostaje użytkownika tylko rękojeść, którą kieruje ostrzami.
Przy drugim uwolnieniu: wokół Akihiro i jego przeciwnika tworzy się mur z mieczy. Jest wysoki na cztery miecze i długi na setki. Każdy miecz ponownie rozszczepia się na około 15000 ostrzy. Tym razem jednak, mogą również być użyte jako ładunku wybuchowe. Użytkownik nie ma w dłoni nic, a ostrzami steruje myślą lub ruchami rąk.
KOSY
Nazwa: Merry.
Właściciel: Undertaker [William Haller].
Opis działania: Medium mocy właściciela. Spersonalizowana składana kosa wykonana z różnych komponentów. Wykorzystywana jest jako narzędzie podczas używania mocy przez właściciela. Posiada w sobie również cząstkę duszy Williama co pozwala jej "ożywać".
Nazwa: Les Maries.
Właściciel: David Kirinkov.
Opis działania: Żelazna kosa która blokuje zdolność regeneracji. Posiada trzy poziomy aktywacji.
I poziom: wyglada o tak. na tym poziomie nie ma większych zdolności, poza opcja spętania przeciwnika. na II poziomie wygląda jak na obrazku powyżej. rany zadane przez jej ostrza goja się bardzo wolno i do uleczenia potrzebują magii na zaawansowanym poziomie. Poziom III to połączenie poprzednich wyglądów. rany zadane na tym poziomie są śmiertelne, nawet jeżeli jest to lekki zadrapanie. Można je uleczyć TYLKO za pomocą kamienia filozoficznego. Niestety kontrola artefaktu na tym poziomie jest dość trudna i zabiera sporo energii. Jej komendą aktywacyjną jest słowo "zadrżyj", gdy nie jest potrzebna zmienia się [url=http://img20.allegroimg.pl/photos/400x300/54/27/85/44/5427854462]w srebrny sygnet
INNE
Nazwa: Akuma.
Właściciel: Grell Sutcliff.
Opis działania: Po przecięciu jakiejś osoby tą piłą, odrywa się duszę od ciała, w niemal dosłownym słowa znaczeniu. Przez kwadrans, właściciel może "zwrócić" duszę swojej ofierze, czego nie może zrobić jeśli ta przeszła na drugą stronę. Ale co robi poza tym? Otóż, po niej nie ma na ciele ran, a lekarze twierdzą, że zgon nastąpił przez zawał serca. Do tego użytkownik (ewentualnie osoby przezeń upoważnione) mogą zobaczyć nagranie przeszłości, które uwalnia się w formie kliszy z miejsca zadraśnięcia, wraz z blaskiem. W wersji zapieczętowanej wygląda tak samo, ale jest zmniejszana do około 5cm breloka.
BROŃ DYSTANSOWA
ŁUKI
Nazwa: Galitsadi.
Właściciel: Maya Redbird.
Opis działania: Użytkownik jest w stanie wystrzelić rozmaite typy strzał- od trujących, po zamrażające i wybuchające - kwestia odpowiedniego przelania energii przed wystrzałem. Do tego nie trzeba dbać o strzały, póki ma się energię. formie zapieczętowanej przybiera formę pierścionka.
Nazwa: Zefhar.
Typ: Broń Dystansowa.
Właściciel: Ryosuke Matsuda.
Opis działania: Lekki łuk, można strzelać z niego wszystkimi strzałami od zwykłej do kamiennej, gdy nie ma się strzał z jego ramiona wyłania się ostrze nazywane Kasijo, najlepsze na : ludzi, zwierzęta i demony.
SZABLON
opis artefaktów
INNE
NIESTANDARDOWE
Nazwa: Capello.
Typ: Grzebień.
Właściciel: Grell Sutcliff.
Opis działania: Grzebień, który magicznie umożliwia zmianę stanu włosów użytkownika (długość, kolor, "typ" obcięcia, kręcone/proste). Wystarczy przeczesać nim rozpuszczone włosy i w tym samym czasie pomyśleć, jakie się chce mieć po ich przeczesaniu!
Nazwa: Klekotek
Właściciel: Tom Vegard
Opis działania: Ten niewinny breloczek do kluczy pozwala chłopcu przez godzinę powrócić do normalnego stanu sprzed wypadku. Wystarczy wyklikać kciukiem odpowiednia sekwencję. Na te krótką chwilę staje się normalnym demonem z którym można porozmawiać jak równy z równym. Można użyć raz dziennie, a czasu działanie nie można rozłożyć na raty.
Nazwa: Komunikator
Właściciel: Tobi,Ishida, Deidara
Opis działania: Komunikator z pozaziemską technologią. Pozwala na komunikacje w całej galaktyce jak i w obrębie trzech najbliższych wymiarów. Ponad to potrafi przekazać czakrę, energię lub manę swojego właściciela do punktu docelowego, na co pozwalają wbudowane kryształy. Mniejsze kamienie pełnią także role przycisków konfiguracyjnych. Ma dwa tryby ładowania: energia słoneczna, lub pobiera cześć mocy od swojego właściciela.
Nazwa: Forbriden
Właściciel: Nikolai Baronov
Opis działania: Niepozorny, ale uniwersalny klucz. Jest w stanie otworzyć niemal każdy zamek, nawet ten chroniony zaklęciem do iV poziomu. Jego kształt zmienia się w zależności od zamka do którego ma być dopasowany. Nie otworzy jednak zamków elektronicznych.
Nazwa: Death Note/Notes Śmierci
Właściciel: Lelouch vi Britannia / Mewtwo
Opis działania: Notes, dzięki któremu można zabić, po prostu znając twarz, oraz prawdziwe imię i nazwisko ofiary. Ilość kartek jest skończona, na całym świecie występuje ich tylko 5.
- Zasady użytkowania:
1.) Człowiek, którego imię zostanie zapisane w tym notatniku, umrze. Notatnik zadziała tylko wtedy, gdy osoba zapisująca imię będzie mieć przed oczami twarz ofiary. W ten sposób nie zostaną pomylone osoby o tym samym nazwisku.
2.) Osoba umrze w sposób jaki opiszesz, w przeciągu 40 sekund od zapisania jej imienia. Jeśli przyczyna śmierci nie zostanie sprecyzowana, osoba umrze na atak serca. Po podaniu przyczyny śmierci, szczegóły powinny zostać zapisane w ciągu 6 minut i 40 sekund
3.) Człowiek, który dotknie Notesu Śmierci, może widzieć i słyszeć jego pierwotnego właściciela, Shinigami, nawet jeśli nie jest posiadaczem notesu.
4.) Pojedyncza strona wyrwana z Notesu Śmierci lub nawet jej skrawek posiada moc całego Notesu.
5.) Przyrządem do pisania może być wszystko (np. krew, kosmetyki itp.), jeśli tylko pozostawia wyraźne litery w notesie.
6.) Przyczynę i szczegóły śmierci można wypisać wcześniej niż imię ofiary. Imię należy zapisać obok przyczyny nie później niż po 19 dniach według ludzkiego kalendarza.
7.) Nawet człowiek nie będący właścicielem Notesu śmierci może go użyć, jeśli zapisze w nim imię ofiary.
8.) Czas i okoliczności śmierci mogą zostać zmienione, ale jeżeli imię osoby zostało raz zapisane, jej śmierć jest nieunikniona.
9.) Jeśli Notes Śmierci zginie lub zostanie skradziony, prawo własności do niego traci się po 490 dniach.
10.) Jeżeli wymieni się oczy z Shinigami, traci się ich moc wraz z utratą prawa własności do Notesu. Połowa życia, która została oddana na rzecz oczu Shinigami, nie zostaje przywrócona.
11.) Posiadając Notes Śmierci można go pożyczać innym osobom. Można go również wydzierżawiać.
12.) Jeśli właściciel Notesu umrze, gdy ten będzie wypożyczony, prawo własności przejdzie na osobę, którą w danej chwili będzie trzymać notes. Działa to także wtedy, jeśli Notes Śmierci zostanie skradziony a właściciel zabity przez złodzieja - własność zostanie przeniesiona na złodzieja.
13.) Jeśli to samo imię zostanie zapisane w więcej niż dwóch Notesach Śmierci, zadziała ten, który został użyty jako pierwszy, niezależnie od czasu zgonu.
14.) Jeśli imię zostanie zapisane w więcej niż dwóch Notesach Śmierci w odstępach 0,06 sekundy, uznaje się zapis za równoczesny. Notes nie zadziała, a dana osoba nie umrze.
15.) Tylko poprzez dotknięcie Notesu Śmierci człowiek zyskuje możliwość ujrzenia i usłyszenia Shinigami.
16.) Człowiek posiadający oczy Shinigami poznaje imię i czas życia innego człowieka patrząc na niego. Posiadając Notes Śmierci, zyskuje możliwość zabijana, dzięki czemu przestaje być ofiarą. Nie może jednak zobaczyć czasu innego posiadacza notesu. Ale wiedza ta nie jest mu koniecznie potrzebna.
17.) Jeżeli jako przyczynę śmierci poda się wypadek, osoba umrze śmiercią naturalną, po 6 minutach i 40 sekundach od zapisu w notesie. Jeśli podana przyczyna śmierci powoduje śmierć osób, których imiona nie zostały zapisane w Notesie Śmierci, ofiara umrze na zawał serca.
18.) Po wymianie oczu z Shinigami, człowiek może widzieć czas życia innych ludzi. Imię, które widzi się oczami Shinigami, jest niezbędne do zabicia danej osoby. Imię to widzi się nawet wtedy, gdy dana osoba nie była nigdzie zarejestrowana.
19.) Jeśli człowiek straci Notes Śmierci, nie będzie już widział ani słyszał Shinigami.
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach