Verbundi
Forum jest aktualnie zamknięte. dziękujemy wszystkim za wspólną grę.

Join the forum, it's quick and easy

Verbundi
Forum jest aktualnie zamknięte. dziękujemy wszystkim za wspólną grę.
Verbundi
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Organizacje

Go down

Organizacje Empty Organizacje

Pisanie by Admin Sob Lis 14, 2015 1:06 pm




CZARNI JEŹDŹCY

Organizacje CnQn5nrXgAAIqZx

To zorganizowana grupa przestępcza działająca na terenach obrzeży, jak również w jednym z doków portowych. Zajmują się dość szerokim wachlarzem usług: wymuszeniami, napadami, handlem bronią oraz narkotykami. Rzadziej działalnością charytatywną, która raczej jest przygrywka do innych celów. Zazwyczaj zajmują się własnymi mafijnymi sprawami nie ingerując zbytnio w życie miasta, jednak rozzłoszczeni, lub przyparci do muru staja się agresywni i niebezpieczni. Gang ma dość silną pozycję jeżeli chodzi o hierarchię grup podziemia. Mają liczne kontakty i porozumienia z innymi grupami co zapewnia im dobrą pozycje wyjściową. Ich częstym punktem spotkań jest pub "Nora Diabła" które powoli staje się główna siedzibą, jednak członkowie dysponują jeszcze kilkoma innymi kryjówkami w których trzymają swoje materialne zaplecze.
Czarni Jeźdźcy posiadają typową hierarchię jaką można spotkać w grupach przestępczych. Liderem są bliźniacy Evie i Jacob Frey. Ich prawą ręka jest Bobby Roy, czarnoskóry wyluzowany grubasek często z niewyparzoną gębą. Wysokie miejsce zajmuje też Michaela Kyoyama (Mello). Prawdopodobnie za jakiś czas to ona przejmie pałeczkę dowodzenia.

Grupa ta powstała niedługo po oddaniu miasta do oficjalnego użytku. Nowe miasto, nowe możliwości - to hasło przyciągało wielu potencjalnych konkurentów. W początkowych burzliwych czasach Czarnym Jeźdźcom udało się wywalczyć w miarę dobrą pozycję, jednak nie utrzymali jej zbyt długo. Po wyczerpującym paśmie wojen osłabieni ciągłymi bitwami stracili nie tylko swoje tereny, ale również prestiż. Zmuszeni do wycofania się przez jakiś czas zajmowali się zwykłymi napadami, rabunkami, a także próbowali swoich sił w dystrybucji narkotyków. Pierwsze zmiany na lepsze nastąpiły wraz ze zmiana przywódcy. Nowy szef Rod Ross  sprytnie wślizgnął sie na miejsce konkurenta, podają poprzednikowi kawę z "bonusem". Po miesiącu struktura wewnątrz organizacji zmieniła się nie do poznania, do dnia dzisiejszego okres ten nazywany jest czystką. Następnie w ciągu zaledwie roku Czarni Jeźdźcy odbudowali swoja pozycję i odzyskali dawne tereny.  Gdy po dwóch latach sytuacja zdawała się unormować na scenie pojawił się Jacob Frye wraz ze swoja siostrą. Dosłownie wparował z butami do lokalu w widowiskowy sposób zabijając swojego poprzednika, w ten sposób przejmując cały gang. Aktualnie Czarni Jeźdźcy nadal utrzymują swoja wysoką pozycję i radzą sobie całkiem nieźle.

AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
- Michaela Kyoyama; Mello - "prawa ręka" szefa; pretendentka do zajęcia jego miejsca.
- Evie i Jacob Frye - przywódcy gangu
Cornelius Rex- zwykły członek gangu.







NECROMINUS

Organizacje Flat,800x800,070,f.u2

Jest to najbardziej tajemnicza z organizacji. Nie wiadomo kiedy powstała, ani jakie są jej aktualne cele. Dowody jednak wykazują na to, iż Necrominus powstał na długo przed powstaniem miasta, oraz jest silnie powiązany z zaawansowaną magią. Według zeznań światków organizacja ta miała dość szerokie wpływy, oraz strukturę hierarchii.   
Logiem stowarzyszenia jest pentagram biały wpisany w symbol słońca. Płomienie mają symbolizować zniszczenie jak i odrodzenie. Podczas rytuałów członkowie mieli założone na siebie czarne, długie płaszcze, ze skromnymi srebrnymi zdobieniami. Twarze zakrywały długie kaptury. Strój w jakim chodzili na co dzień zależał od zajmowanej pozycji, jednak wszystkie miały na plecach niewielkie charakterystyczne logo.

Najlepiej poznanym aspektem Necrominusa jest grupa o nazwie "Łapacze" (Logo). Jest to integralna część organizacji, jej członkowie mają za zadanie znajdowanie odpowiednich ofiar do rytuałów oraz dostarczenie ich do siedziby. W tym celu organizacja dzieli się na dwuosobowe grupy, które często specjalizują się w konkretnych zadaniach.(Zdobywanie danych o celach, tropienie ich, finanse, zacieranie śladów itp) Następnie "segregują" swoje "łupy" pod względem wyznaczonych kategorii, a los nieszczęśników zależy w dużej mierze od ich sprawności fizycznej i wieku. Prawdopodobnie poprzez porwania organizacja ta zapewnia sobie nie tylko owieczki do poświecenia, ale również niewolników którzy są na ich rozkaz. Cecha charakterystyczną niewolników jest symbol kontraktu, wypalany zazwyczaj na lewej dłoni, jednak zdarza się go spotkać na innej części ciała.Rola umiejscowienia w konkretnym miejscu na ciele nie jest znana. Jego głównym celem jest uniemożliwienie ucieczki ofierze i zawsze znajduje się on po lewej stronie ciała. Obecnie nie jest wiadome w jaki sposób Necrominus kontroluje swoich niewolników, dawniej robił to za pomocą kryształu sterującego, który pełnił rolę stacji przekaźnikowej.

Historia stowarzyszenia również jest słabo poznana. Nie ma danych które sugerowały by kiedy i w jakich okolicznościach narodził się Necrominus. Domniema się jednak, że jego początki mogą sięgać początku XVI wieku licząc w ziemskich latach. Stowarzyszenie trzymało się raczej na uboczu, prawdopodobnie z biegiem czasu  zyskując silniejszą pozycję poprzez objęcie przez jego członków kluczowych pozycji, co otwarło nowe możliwości.  Silny cios nadszedł nie ze strony wewnętrznych wrogów lecz... niewolników. Dobrze zaplanowany "bunt na pokładzie"  w głównej siedzibie doprowadził do efektu domina, a w rezultacie zniszczenia budynku wraz z kryształem sterującym, co uwolniło ofiary spod władzy organizacji. Przeżyła wtedy garstka członków: zdrajcy bądź dezerterzy. Wydarzenia z tamtej nocy doprowadziły niemal do upadku Necrominusa, i gdy większość myślała, że organizacja przestała istnieć, ci podnieśli się z kolan.
Po tych wydarzeniach stowarzyszenie musiało wycofać się do podziemia, została tylko garstka ludzi na nieco lepszych pozycjach. Większość danych udało się odzyskać, jednak lekcja wyniesiona z tamtych wydarzeń nie poszła na marne. Zmiana polityki wewnętrznej opłaciła się i po kilku latach znów pojawili się na scenie, chociaż już nie tak mocni jak przedtem. Kolejny atak, tym razem ze strony rodziny jednego z porwanych doprowadził do upadku tylko jednej z kryjówek, a straty nie były aż tak dotkliwe. Necrominus działa nadal i prawdopodobnie za wszelką cenę chce osiągnąć swój cel.

INNE WAŻNE INFORMACJE:
- Sekta nie działa na terenie miasta, jednak ziemia jako planeta jest ich ulubionym miejscem łowów.
- Historia organizacji jak i jej cele są tworzone fabularnie. Informacje będą aktualizowane wraz z upływem wydarzeń na forum.
- Obecnie pieczęcie osób które uciekły spod władzy Necrominusa są nieaktywne.

AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
-.







MROCZNI ARYSTOKRACI

Organizacje Dark_queen_and_servant_by_ravenlefaye

Organizacja wywodząca się z Wielkiej Brytanii, założona na przełomie XVIII i XIX wieku przez rodzinę Phantamohive. Do dnia obecnego grupa ta utrzymuje ścisłe kontakty z przedstawicielami owej rodziny, a ich relacje można porównać do relacji sługi i pana.
Tak naprawdę jest to siatka informatorów, których zadaniem głównym, jeżeli nie jedynym, jest dostarczanie informacji z podziemia, jednemu z Psów Królowej. Ciężko nazwać ich organizacją lub stowarzyszeniem, jest to bardziej tajny klub, którego członkowie są wybierani przez głowę rodziny Phantamohive. Dzięki temu Mroczni Arystokraci są osobami godnymi zaufania, a sam zainteresowany ma nad nimi większą kontrolę.
Podczas oficjalnego przyjęcia nowy członek otrzymuje taki oto zegarek (widok po otwarciu) dzięki któremu członkowie, którzy często są dla siebie obcymi osobami, potrafią się rozpoznać. Zegarek dodatkowo ma wbudowany lokalizator co w razie potrzeby pozwala odnaleźć konkretną osobę, oczywiście pod warunkiem, że ma przedmiot przy sobie.
Na co dzień zajmują się zwyczajnym życiem, często obracając się w wyższych sferach, co prawdopodobnie przyczyniło się do powstania nazwy, jednak z upływem czasu status wysoko urodzonego przestał być wymagany. Chociaż relacje z głową rodziny opierają się na zasadzie pan-sługa, to obie strony mają korzyści ze wspólnego działania. Przy czym nie zawsze ogranicza się to do pieniędzy.
   
Bycie psem królowej wymaga poświecenia, a pochodzenie ze szlachetnej rodziny nieskazitelnego wizerunku. Te dwie rzeczy nie zawsze da się pogodzić. praca dla królowej wymagała zdobywania informacji, a dość obszernego podziemia nie jest w stanie ogarnąć jedna osoba. Zrodziła się więc potrzeba współpracy z innymi. ówczesna głowa rodziny Phantomohive zaczął więc szukać wśród swoich współpracowników osób skłonnych wejść do mniej przyjaznego środowiska nie bacząc na opinię, a przy tym szukał godnych zaufania. Pierwsi chętni pojawili się w jego rodzinie, znudzone zwyczajnym życiem arystokraci niekiedy chętnie podejmowali wyzwanie. Zachęcony pierwszymi sukcesami swój wzrok skierował na najbliższych przyjaciół, a następnie znajomych. Z biegiem czasu istniały już podwaliny dla przyszłych działań. Pomysł ten okazał się strzałem w dziesiątkę, informacje które do niego docierały pozwalały działać na szerszą niż dotąd skalę. Po jego śmierci pałeczkę przejął syn, nie mając jednak jeszcze takiego autorytetu jak ojciec, utracił część dotychczasowych współpracowników. Sytuacja ta spowodowała niezbędne zmiany, a po swojej śmierci formalnie władze nad bezimienną, poniekąd tajną organizacją przekazał swojemu potomkowi.
Czas mijał, odważni przedstawiciele grupy zapuszczali się coraz głębiej do podziemia, za dnia jakby nigdy nic zajmując się swoimi publicznymi sprawami. Ciche szepty jakie zaczęły roznosić się w wyższych sferach nadały im przydomek Mrocznej Arystokracji, który funkcjonuje po dziś dzień. Nikt jednak nie znalazł jasnych dowodów na istnienie owej grupy, a ich istnienie nadal pozostawało niewyjaśniona zagadką. Jedyną poszlaka pozostawały zegarki, które wraz z rozwojem technologi kilkakrotnie zmieniały swoją formę, aż stały się nie tylko tradycją, ale i znakiem rozpoznawczym. Mniej więcej na początku XX wieku kolejna głowa rodziny złamała niepisana zasadę, iż tylko arystokracja mogła służyć rodzinie, świat się w końcu zmienia nieprawdaż?

AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
- Ciel Phantamohive - głowa rodziny Phantomhive, "lider".
- William Holler (Undertaker) - jako jedyny ma inną wersję zegarka; przerobił go sam.
- Angelina Dalles (Madame Red) - ciotka Ciela i jego prawna opiekunka.
- Irina Moonrose - zagubiona "siostra" Ciela.
- Lau Yundi - przemytnik, który sporo wie o środkach zakazanych.





ASASYNI

Organizacje Assassins-Creed

Zakon prowadzony przez wyznaczonych do tego Mentorów, jednym z nich obecnie jest Ethan Frye, a która to pozycja jest zwykle dziedziczna, dlatego kolejnym najpewniej będzie jego syn, Jacob. Zakon, którego głównym zadaniem jest zaprowadzenie na tym świecie ładu i porządku drogą pokoju i sprawiedliwości.
Dostać się w jego szeregi można na dwa sposoby: przez urodzenie się w rodzinie, która już od pokoleń w nim działa; albo zostać zwerbowanym przez jednego z wyznaczonych asasynów. Nie ma do tego innej drogi, mistrzowie skrupulatnie wybierają nowych rekrutów i uczniów. Warto jednak wspomnieć, że jest to zakon, który tworzą jedynie smoki. Rzadko znajdują się przedstawiciele innych ras.
Asasyni nie lubią przelewać krwi poza absolutną koniecznością, unikają zabijania ludzi niewinnych, jak tylko da się tego uniknąć. Działają w ukryciu, specjalizują się w cichych zabójstwach, z których każde jest swoistym rytuałem. Szkoleni, nie rzadko od dziecka, by przysłużyć się społeczeństwu. By bronić ludzi bezbronnych i by oczyszczać świat z tego, co uznali za niebezpieczne dla społeczeństwa jako takiego. Rzecz jasna nie oznacza to, że nie bronią też siebie, jako zakonu i jako bliskich osób.
Mają kilka rzeczy charakterystycznych. Z broni uwielbiają ukryte ostrze, co pociąga za sobą to, iż bardzo starzy przedstawiciele nie mają serdecznego palca lewej lub obu dłoni. Cechą rozpoznawczą jest też symbol, którego są rozmaite wariacje, które oznaczają dany ród. Większość asasynów ma również umiejętność, którą nazywają sokolim wzrokiem, a pozwala ona zobaczyć więcej, niż jest się w stanie zobaczyć. Do tego można doliczyć jeszcze nie typowe powitanie:
Asasyn 1: - Chcę znać prawdę.
Asasyn 2: - Nie ma żadnej prawdy.


Początek Asasynów sięga zamierzchłych czasów, jednak od początku w jego kartach zapisana była nigdy nie wypowiedziana oficjalnie wojna z Templariuszami, których mimo że cele się odrobinę pokrywają, to jednak nie zgadzają się z drogą, jaką obrali.
Po kilku potyczkach z wymienionymi zakon kilkakrotnie niemal się rozpadł, ale jednak skończyło się to jedynie na tym, iż przez jakiś czas był chaos w organizacji, którzy odpowiedni ludzie szybko opanowali, a asasyni wrócili na swoją drogę z nowymi siłami.
Obecnie, poza Smoczą Planetą, gdzie posiadają główne siły i siedzibę, działają w każdym kraju, a przynajmniej w stolicach, gdzie jest co najmniej tuzin ich przedstawicieli, rezydujących w odpowiednio zakamuflowanym biurze. W każdym jest powołany również zarządca, który ogarnia sprawy papierkowe, i odpowiedzialny za dany kraj Mentor, który wyznacza podopiecznym zadania do wykonania i zajmuje się sprawami międzynarodowymi.

Kiedy nowicjusz dołącza do zakonu, czy to poprzez zwerbowanie czy poprzez krew, jest kilka rzeczy, które musi spełnić. Przede wszystkim, rytualna formułka, którą czasami się pomija, a jest ona następującą krótką rozmową:
Mistrz/Mentor: - Kiedy wszyscy ślepo gonią za prawdą, pamiętaj:
Nowicjusz: - Nic nie jest prawdą.
Mistrz/Mentor: - Kiedy inni ograniczani są przez prawo i moralność, pamiętaj:
Nowicjusz: - Wszystko jest dozwolone.
Mistrz/Mentor: - Chowamy się w cieniu, by służyć światłu. Jesteśmy asasynami.

Po tej formułce, nowicjusz jest promowany na ucznia, przydzielany jest mu mistrz, który uczy go fachu, a także jest mu ofiarowane pierwsze ukryte ostrze, które zwykle można znaleźć na lewym ramieniu. Niegdyś wymagało ono poświęcenia w postaci serdecznego palca danej ręki, ale po modyfikacji mechanizmu nie jest już to konieczne. Jedną z kolejnych prób jest równie typowy dla tego zakonu skok wiary - skok z niebotycznej wysokości po zażyciu specyfiku uniemożliwiającego przemianę w prawdziwą formę, w oczekujące na dole niebezpieczeństwo w postaci ostrych skał.

Asasyni muszą przestrzegać następującego credo:
1. Trzymaj miecz z daleka od niewinnych.
2. Ukrywaj się na widoku, wtop się w tłum.
3. Nigdy nie kompromituj zakonu.


AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
- Jacob Frye - mistrz; najprawdopodobniej przejmie pozycję Mentora.
- Evie Frye - mistrz(yni)
- Rafael Castro - Zielony wojownik
- Karel Eger - biały i wiecznie głodny mistrz
- Loren Horn - mistrzyni





TEMPLARIUSZE

Organizacje 470bcff60043042bed458085c0fc3f88

Drugi z dwóch spornych zakonów, tworzonych głównie przez smoki. Główną osobą w nim, jest Wielki Mistrz, rezydujący na Smoczej Planecie, a który w większości stolic miał osobę, która w jego imieniu sprawowała pieczę nad danym terenem. Podobnie jak u Asasynów, można się do niego dostać jedynie dwiema drogami: przez pochodzenie z rodu działającego w nim od jakiegoś czasu, albo poprzez rekrutowanie przez wyznaczonego do tego templariusza. Rzadko kiedy zapraszane są osoby innych ras, niż smoki.
Cechami charakterystycznymi jest pierścień pierścień, który nosił na serdecznym palcu prawej dłoni. Lubowali się w walkach, ale ich ulubioną bronią był miecz półtoraręczny. Pozdrowienie również mają nietypowe, bowiem witają się, jak i żegnają, następującym zdaniem: "Niech wiedza Cię prowadzi".
Co prawda podobnie jak asasyni, dążyli do pokoju na świecie, ale ich wersja tego słowa to sianie terroru i strachu. Cenili sobie wykształcenie i wiedzę, dlatego osoby głupie i nieoczytane uznawali za niepotrzebne i jako balast, którego można by się pozbyć.

Na ceremonii przyjęcia do grona templariuszy, poza zainteresowanym były jeszcze dwie osoby: pełniący najwyższą funkcję na danym terenie, często odbywało się to z tego powodu w stolicy, gdzie przebywał pełniący obowiązki Wielkiego Mistrza. Nowicjusz składał odpowiednie śluby, przyrzekał posłuszeństwo i oddanie sprawie; podążanie drogą wiedzy. Po skończonej ceremonii inicjacji, nowy w gronie templariuszy otrzymywał pierścień i pierwszy miecz.

Działający od zamierzchłych czasów zakon, który od początku niemalże stacza rozliczne potyczki z zakonem Asasynów. Ba, kilkakroć nawet pokonali by swoich przeciwników, jednak ci z uporem maniaka się przegrupowywali, i tak się to ciągnie od ładnych tysięcy lat. A że historia się uwielbia wprost powtarzać, długo jeszcze się ciągnąć będzie.
Obecnie, templariusze poza swoją rodzimą planetą działają również na Ziemi, gdzie mają swoje filie w stolicy każdego większego państwa.

AKTUALNI CZŁONKOWIE [lista fabularna]:
-.








AMON DÜÜL

Organizacje Geass_eye_by_reggie_kun-d36r9w1

Początku zakonu należy szukać w starożytnym egipcie. Wtedy to w okolicy jednego z miasteczek z nieba spadł meteor, uderzając z hukiem w pobliska górę. Wystraszeni mieszkańcy dla bezpieczeństwa woleli trzymać się z daleka od miejsca katastrofy, zwłaszcza kiedy roślinność wokół miejsca katastrofy stała się czarna jak sama śmierć. Tylko jeden ze śmiałków odważył się tam wejść. Meteor w rzeczywistości okazał się zaawansowanym technologicznie statkiem obcych, posiadającym na pokładzie nieznaną broń, która została nieumyślnie aktywowana. Nieznaną bronią okazał się tajemniczy kod, który dał swojemu właścicielowi moc nieśmiertelności.
Z biegiem czasu zapomniano o katastrofie, a chłopak powoli odkrywał nowe możliwości jakie dała mu moc. Mając możliwości podzielenia się swoja mocą, zaczął obdarowywać nia wybranych ludzi. W ten sposób na przestrzeni lat narodził się zakon „wybranych“, który zaczął badać zjawisko, a technologia obcych dotycząca kodu została ukryta przed wzrokiem zwykłych ludzi. Czy też przed zbyt chciwymi osobnikami... W ten sposób zakon dominował przez tysiąclecia, a jego członkowie nierzadko zajmowali kluczowe miejsca w swoich państwach. Całkowita dominacje stowarzyszenie utraciło w chwili otwarcia kosmicznej bramy, gdyż zwyczajni dotąd ludzie zaczęli zyskać nadprzyrodzone moce. Gdy doszło do wojny miedzy ludźmi a mutantami wieli członków poległo w walce po obu stronach. Straty zostały jednak dość szybko odbudowane. Do dzisiaj  zakon ten działa w ukryciu, a o znaczeniu ich symbolu wiedza tylko wtajemniczeni.

Moc jakim dysponuje zakon jest nadawana przez ich przywódcę o pseudonimie V.V. Tylko on jest w stanie dać jak i odebrać moc danemu członkowi, bez względu na poziom jej zaawansowania. Konkretna umiejętność (Geass) jest indywidualna dla każdego, jednak zawsze gdy jest aktywna w oku pojawia się symbol przypominający ptaka. Geass jest trudny do opanowania, gdy użytkownik zbyt często nadużywa mocy, lub przekroczył granice, Geass staje się aktywny cały czas. Przy zaawansowanym stadium obejmuje oboje oczu, jednak znane są przypadki, kiedy moc wymyka się spod kontroli, doprowadzając swojego właściciela do obłędu. Rozróżnia się dwa kolory: naturalny czerwony, oraz błękitny  wytworzony sztucznie. Po otrzymaniu mocy kandydat automatycznie przynależy do zakonu, w którym występuje prosta hierarchia. Status wewnątrz grupy zależy od dwóch czynników: lojalności oraz stopnia nierozwinięcia samej mocy, dlatego nowi członkowie raczej nie są dopuszczani do sekretów. Wiadomo natomiast, że sam zakon nie tylko bada, ale również rozwija moc Geass o dodatkowe możliwości. Ich cele nie są znane, podobnie jak lokalizacja głównej siedziby i zdają się nie być szczególnie zainteresowani przejęciem władzy nad światem. Często w rozmowach miedzy sobą używają określenia „Kult“ co odnosi się bezpośrednio do ich zakonu i domyślnie przypisanej mocy. Ich nazwa częściowo nawiązuje do egipskiego boga, chociaż niektórzy wskazują jeszcze na imię demona.

Moc Geass zajmuje również jeden slot, nie jest więc możliwe posiadanie dodatkowej bonusowej mocy. Niemniej po odebraniu przywileju na jej miejsce można wybrać inną. Przywódca zakonu jest całkowicie odporny na działanie mocy członków stowarzyszenia. W ramach wyjątku moc mogą otrzymać ludzie i elfy, na smoki nie zadziała, a w przypadku półsmoków i hybryd częściej wymyka się spod kontroli. Postać V.V. jest postacią niegrywalną, sterowaną tylko przez MG. By pozyskać te moc wystarczy udać się na sesję.

Spis użytkowników:

Admin
Admin
Admin

Liczba postów : 201
Join date : 22/08/2015

https://verbundi.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach